Hej Aminoer Jeg har lige opdaget at min blog er røget helt ud af google, er der nogle der kan hjælpe? Jeg ved ikke hvad årsagen kan være. Med Venlig Hilsen Fru Glob |
url?
Jeg få nummer ét på google ved en søgning på mit navn, og nu kan jeg slet ikke finde min blog på google. |
Er du sikker på, at det der er det rigtige link? Jeg kommer ind på WP DK's forside, og ikke din blog, jeg kan huske fra en anden tråd. |
Hej Fru Glob. Din URL er nok nærmere: http://idajulie.wordpress.com/ - Den anden fører i hvert fald hen til Wordpress.dk. Jeg håber, at du får problemet løst. |
Hvordan har du opdaget det ? Hvis man kikker på hvor mange sider google har på dig ser det ud til 67 stk /allan |
Hvornår har du sidst undersøgt din blogs placering? Hvis du kigger her er alle dine URL's optaget i Google: site:idajulie.wordpress.com Så hvis det er flere uger siden, du sidst tjekkede ved at søge på Ida Julie på Google, så er det helt naturligt, at din side falder nogle pladser, fordi den ikke er lige så godt optimeret, som de andre sider. |
Jeg tror det er det rigtige link, jeg har i hvert fald kopieret det fra min blog. Ved at søge på google på site: min blog, så kommer der en masse sider, men jeg er røget ud fra alle mine gamle placeringer. |