Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Event-manager søger kontakter og netværk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle! :-) 


Jeg ved at samle nogle kontakter ind, da jeg på sigt ønsker at starte selvstændigt som Event-manager. 

Så er det dig, jeg kan/skal bruge i fremtiden? - Eller har du en ven/kontakt, som jeg kunne have gavn af, så skriv en beskrivelse på hvad du kan tilbyde og en Email på dig eller personen. 

Det må godt være meget bredt, det behøves ikke være nummeret på en sanger, men lige så godt vaser til entré'en. 

Håber der kommer en masse

vh

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags kontakter søger du?

hvis det er Så ved at HH fotografen og deres eventpiger mangler lidt gang i event arbejdet.

kan kontaktes på hh-fotografen@mail.dk

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, vi (Sidespring) laver lidt artsy-fartsy kunst og har bl.a. lige lavet dekorationer til Lady GaGa Release party og Coma Club på Nationalmuseet.

 

Her kan du se os lave en ret vild disko hest :)

Desuden har jeg lige startet et lille label op med fokus på eksperimenterende elektronisk musik, så hvis du mangler obskure lyde eller deslige, så kan jeg helt sikkert finde nogle mennesker frem. Har også en del kontakter i den "rigtige" musikbranche.

Sidst men ikke mindst kan vi (nordicADmedia) varetage de fleste former for marketing, enten inhouse eller ved outsourcing (hvis det er påkrævet).

Du skriver bare PM, så får du kontakt oplysninger. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rask:

Hey Alle! :-) 


 men lige så godt vaser til entré'en. 


 

Ellr banner?! Er til tjenesteSmile

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jamen hvis du får brug for et eller andet, så gir du bare et kald, vi kan klare det meste indenfor events, og selvom man er "konkurrenter", så kan man jo sagtens samarbejde.

Mvh

Thomas Juul Pedersen

YesPeople Events

www.yespeople.dk

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Du søger vel ikke en sangerinde på 13?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du på et tidspunkt får henvendelser omkring noget live "tagen-pis-på-dine-gæster" så hav http://www.suppestegogis.dk/ i baghovedet.

Han kan f.eks. komme til firmafesten og spille den nye salgschef (hyret af chefen til at tage pis på de stakkels medarbejdere), eller hvad de falske tjenere eller den irriterende fotograf der slet ikke kan få nok af at hunse rundt med folk indtil billederne er korrekte.

De historier jeg har hørt fra ham er aldeles morsomme bare at høre om.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I har lige hevet en tråd frem der er et år gammel, bare så i lige er klar over det :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

I har lige hevet en tråd frem der er et år gammel, bare så i lige er klar over det :)

Arrhh Elina, kunne du ikke lade være med at skrive i så gamle tråde :) jeg ser jo ikke på datoen for starten af tråden. Tak for info Lars :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hvis du på et tidspunkt får henvendelser omkring noget live "tagen-pis-på-dine-gæster" så hav http://www.suppestegogis.dk/ i baghovedet.

Han kan f.eks. komme til firmafesten og spille den nye salgschef (hyret af chefen til at tage pis på de stakkels medarbejdere), eller hvad de falske tjenere eller den irriterende fotograf der slet ikke kan få nok af at hunse rundt med folk indtil billederne er korrekte.

De historier jeg har hørt fra ham er aldeles morsomme bare at høre om.

 

Super fedt Yes adressen er nu gemt :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)