Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvorfor dit varelager pludselig er forsvundet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver du virksomhed med varelager, så vil jeg gerne meget gerne høre din mening. Det betyder meget for mig, hvis du vil bruge et par minutter på et svar... Smile

Jeg har startet siden www.indbrudstjek.dk som egentlig er henvendt til private. Men jeg blev gjort opmærksom på, at det jo også er relevant for selvstændige med varelager.

Med mindre du er Codans yndlingskunde, så kunne det jo være en katastrofe for mange, en morgen at stå med et tømt varelager efter et indbrud.

Er der mon et marked blandt selvstændige? Ville du købe sådan et indbrudstjek, for at finde ud af hvor godt eller skidt dit varelager er sikret? Hvor stor er din virksomhed?

Jeg tænker, at som nystartet er pengene små, og som stor virksomhed kan man bygge sig et Fort Knox. Så markedet er måske der i mellem. Så håber på en masse svar for at få af- eller bekræftet det.

Hvis du har læst med hertil... tak! Skype-Smile

Håber at høre fra jer...

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 19:54

Vil lige informere dig om at menupunkterne ikke virker hos mig i Google Chrome 12.0.742.82.

- Christian

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:02

Hej

Hvis jeg var i dine sko ville jeg kontakte forsikringsselskaberne evt. de har nogle gode forslag.

Det kunne evt. være rabat på forsikringen ved et tjæk og udbedring efter tjæk.

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:02

Uhh... pis! Mon du er den eneste der bruger Google Crome?! Big Smile

Kan du rulle op og ned i indholdet?

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 20:27

Chief Wiggum:

Uhh... pis! Mon du er den eneste der bruger Google Crome?! Big Smile

Kan du rulle op og ned i indholdet?

Ja, jeg kan godt scrolle op og ned, men det er der også nogle gange problemer med efter jeg har klikket på en af menupunkterne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)