Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéen som ligner, men alligevel ikke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Ja jeg mangler lidt hjælp.

Som overskriften siger, så har jeg en idé, som ligner noget der allerede findes, og så alligevel ikke.

Det drejer sig om en accessorie til en sportsgren - nemlig golf.

Jeg har researchet hist og her på nettet - Engelske/amerikanske såvel som danske sites, og altså kun fundet frem til produkter som minder lidt om min idé. Spørgsmålet er så bare, om det kan betale sig at føre min idé ud i verden, når man allerede kan få lign. produkter, som kan hjælpe mod det samme.

Håber stadig I kan følge mig - På nuværende tidspunkt, har jeg ikke nosser til at udtale mig mere om produktet, så håber I har information nok.

Det korte af det lange: Jeg har en idé som minder om noget der allerede findes på markedet. Kan det lade sig gøre?

Glæder mig til at høre fra Jer.

De bedste hilsner
Nichlas 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:38

Hej Nichlas

Det er svært at scare på nå jeg ikke ved hvad for et produkt du snakker om?

Send evt mig en pb.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:45

Hej Nichlas

Du skal nok spørge dig selv hvordan dit produkt differentiere sig fra de andre, og hvad er det der gør netop dit produkt uundværligt. Det er du nød til at kunne svare på før du går videre, med mindre du selvfølgelig får nye idéer den vej igennem :D

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 19:49

Alexander M. Andersen:
Hej Nichlas

Du skal nok spørge dig selv hvordan dit produkt differentiere sig fra de andre, og hvad er det der gør netop dit produkt uundværligt. Det er du nød til at kunne svare på før du går videre, med mindre du selvfølgelig får nye idéer den vej igennem :D

Hej Alexander.

Det er klart - Også den fase jeg er i lige pt.

Jeg vil tænke videre! :)

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 20:36

Nogen der evt. ved hvor man skal have sådan en idé godkendt?

Jeg har selv nogle hjælpemidler som ikke må bruges på golfbanen, men kun på træningssteder.
- Dog ville det jo være perfekt, hvis denne handske kunne gå igennem, og måtte bruges på banen.

Jeg tænker lidt på Dansk Golf Union - Eller skal man endnu højere op i hierarkiet?  

Dbh.
Nichlas 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:51

Det afhænger jo helt af hvad det er for et produkt, jeg har konkakt til en der har en golf klub, skal lige hører i morgen om det kunne være noget... eller hvordan man evt. gør sig i de krædse..

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 15:01

Alexander M. Andersen:
Det afhænger jo helt af hvad det er for et produkt, jeg har konkakt til en der har en golf klub, skal lige hører i morgen om det kunne være noget... eller hvordan man evt. gør sig i de krædse..

Jeg takker for hjælpen, og som sagt over PB, så glæder jeg mig til at høre hvad han siger :)

For at gå videre med idéen, så tænker jeg at man måske skulle lave en webshop, som kunne sælge dette produkt. Samtidig med at det gerne skulle sælges i diverse golfshops osv. Vil det være en mulighed?

Dbh
Nichlas 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:09

Nichlas DB:
For at gå videre med idéen, så tænker jeg at man måske skulle lave en webshop, som kunne sælge dette produkt.

Hehe makker nu skal den jo lige produceres først. Så kan du jo sælge den til hele landets sportsshoppe. Evt. gå international.

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 17:21

NyIde:

Nichlas DB:
For at gå videre med idéen, så tænker jeg at man måske skulle lave en webshop, som kunne sælge dette produkt.

Hehe makker nu skal den jo lige produceres først. Så kan du jo sælge den til hele landets sportsshoppe. Evt. gå international.

Jeg ved det - Det er bare ønsketækning.
- Det må man vel gerne? :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:45

Ork du skulle bare vide :) tror det er alles drøm at opfinde noget :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)