Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Skal sparkes igang!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung fyr på 23 som drømmer om at lave den fedeste service til unge mænd i alderen 16-25.

Min idé er at skabe service som gør det billigere at være ung. Det skal forståes på den her måde:

Jeg vil samle tilbud og konkurrencer som rammer præcis den her målgruppe.

Jeg havde tænkt mig at lave en facebook app for at ramme de unge hvor de er. Plus det er min erfaring at man har lettere ved at tilmelde sig en app, i forhold til at skrive alle sine oplysninger ind på en ny hjemmeside.

Jeg har 60.000 kr til mit projekt.

Problemmer:

Hvor skal jeg starte?

Synes det er svært at finde ud af hvem der laver fede apps til en fornuftig penge.

Håber i kan hjælpe mig!

På forhånd tak.

Casper

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:35

Og hvad laver man en facebook app i?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 13:59

det fungerer som et frame, så flash eller php vel..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:02

Du kan prøve at sætte dit projekt på elance.com :-) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:10

C*P*C:

Jeg er en ung fyr på 23 som drømmer om at lave den fedeste service til unge mænd i alderen 16-25.

Min idé er at skabe service som gør det billigere at være ung. Det skal forståes på den her måde:

Jeg vil samle tilbud og konkurrencer som rammer præcis den her målgruppe.

Håber i kan hjælpe mig!

Hey C*P*C
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig nogen service i form af lave en APP til dit projekt, selvom jeg synes det lyder som en god idé. Det ville være praktisk for nogen som mig, der sagtens kunne tænke tilbud osv. samlet i et sted.
Jeg kan dog hjælpe dig med at få uddelt noget reklame. Her snakker jeg om Flyers med dit product på, ud til hustande (evt. includeret en QR code, folk kan scanne med deres Smartphones hvorved de kan downloade din kommende APP).
Jeg tilbyder billig design af flyers til overskuelig pris. Jeg er ikke noget stort Fancy Firma, der tager dyre per time betaling for design, og det er ikke noget jeg tjener det store på, men jeg tilbyder det som en færdig pakke løsning i tilfælde af at du skulle være interesseret i at få delt Flyers ud til husstande i københavns området. (Desuden trykker jeg også billig i tilfælde at man tager sig brug af mine design faciliteter :D ).
Lad mig vide, det er billig men effekt reklame og det virker. Nu ser jeg godt nok du har 60.000 til projektet. Men det er langt fra hvad du behøver til reklame. Jeg plejer at sætte 20% af indkomsten af til reklame. Samtidig ikke ligge alle sine penge i en metode, men sprede det ud over forskellige metoder.
Lad mig vide hvad du synes.
Mvh
Vincent Rye
Rye Distribution
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)