Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ekspert i wordpress, og mangler du noget at bruge tiden på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

Jeg står og mangler et nyt design til min hjemmeside www.premiership.dk. Det nuværende design er af mange blevet beskyldt for at være trivielt, monotont og "tetris-agtigt". Den sidste beskyldning ramte mig hårdest ;-)

Derfor står jeg nu og mangler et nyt design, så jeg kan holde de besøgende på min side. Min pagerank er efterhånden ganske god, og jeg står med et glimrende reklametilbud på hånden, så derfor skal der snart til at ske noget med siden.

Det eneste krav til det nye design, er at det skal fremstå moderne, samt være nemt at finde rundt i. Designet skal helst laves i Wordpress, da jeg poster flere nyheder dagligt.

Hvis du har mod på denne opgave, eller blot har forslag til forbedringer, er du meget velkommen til at kontakte mig.

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:10

Hej Malte

Du må undskyld min kommentar med Tetris vidste ikke den ramte dig så hårdt :) Det jeg mener bare er at den mangler nyt deisgn :)

Held og lykke

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56

Hej Malte!

Tetrisagtigt er vel også lige i overkanten ;)

Skriv mig en mail på info@enovasion.dk så finder vi ud af en fornuftig løsning til dig.

mvh

Frederik, 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan lave dig et moderne og unik design for 1000,- så kan få et års hosting med i prisen :-)

Kontakt mig gerne via pm for en drøftelse af mulighederne

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:35

Hvis du ikke allerede har fundet et tilbud som passer dig, så kontakt mig endelig :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)