Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP programmør søges til akut hurtigt lille problem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er du programmør udi PHP og har du lyst til en mindre akut opgave? Eller kender du nogen der kan/har tid?

Jeg har nemlig i et anfald af kådhed flyttet min ellers velfungerende webshop over til et nyt webhotel - dels for at samle alle mine domæner dels for at spare en del penge. Det mente jeg da godt jeg ku med at eksportere/importere myphpadmin delen, linke til den nye db og flytte alle øvrige filer uden at det ville skabe problemer.  

Men men men.... nu funker shopdelen ikke.. :-( Der vises bare fejl på de dele af siten der har med shoppen at gøre, så som f.eks.

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in/var/www/worldcare.dk/public_html/shop/admin/db.phpon line 319

I følge supporten på mit webhotel er det umiddelbart en lille let opgave at rette de fejl der er... jeg aner bare ikke hvon.

Er det noget du kan klare eller evt. bare vejlede mig i?

Siten hedder: www.worldcare.dk 

Så dumt når ens butik ufrivilligt må holde lukket... Al hjælp modtages med glæde og et tak... :-)

Mvh Jasminikka

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:33

Hej

Det skulle jeg nok kunne hjælpe dig med. kan gå igang med at rette de fejl med det samme. Send en PB eller mail på kim @ dicm.dk hvis jeg kan benyttes til at rette disse fejl :)

Ps. Gør det gratis

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hjælper for 500 kr. Kontakt mig i PM

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:45

Umiddelbart ligner det at du ikke connecter korrekt til din database (phpmyadmin).

Så er det bare en connection fejl, tager det formentligt 10 min at rette op på :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak alle sammen for de hurtige reaktioner... og tak for tilbudene.

Det lykkedes mig selv at finde og rette fejlen... bare et enkelt bogstav jeg havde skrevet forkert i linket til db... Alt er tjekket og det kører nu... 

Godt at vide at der er hjælp at hente når/hvis jeg kvajer mig igen... :-)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)