Jeg tror at det som du beskriver, er tanken bag de fleste artikeldatabaser. Problemet er at dette koncept, på ingen måde inspirerer folk til at skrive virkelig gode artikler - men derimod bare noget der er lige netop godt nok til at blive optaget. Hvis den artikel man skrev til databasen virkelig var af høj kvalitet, ville det give meget bedre mening at poste den på sit eget website, da den så ville kunne trække links til ens eget site, og samtidig gavne brugerne af ens website. |
Kim Jørgensen:Morten Madsen:Kim Jørgensen:Prøv evt. denne nye artikeldatabase. Den er godt nok ny, men det er forsøget værd :)
Nu ér siden jo din egen. Så er det vel bedre at skrive, at du har tænkt dig at gøre meget ud af siden, end at "det er forsøget værd". Undskyld hvis jeg bitcher lidt, men det er vel meningen at du som ejer af siden, skal sige: Det her er en kanon side, jeg har tænkt mig at gøre det, og det, og det, og det for at du netop som artikelskriver/forfatter føler at MIN side er værd at tilføje artikler til!
Bare noget jeg personligt ville tænke over hvis jeg skulle markedsføre min artikeldatabase :)
Med Venlig Hilsen
MortenInden du bitcher for meget, kan jeg fortælle at det IKKE er min :) At jeg har haft en finger med i spillet er en anden sag, men det er ikke min.
Okay, fair nok :)
Antog bare at siden Domænet/siden stod registreret i dit navn at siden så var din - My bad :)
Med Venlig Hilsen
Morten