Hmm håber jeg er det rigtig sted Mit Navn er Peter Poulsen (i denne sammenhæng mere kan oplyses ved personig henvendelse) Jeg har en finansiel baggrund men har være serieiværksætter det meste af mit liv med ekelte leder sitllinger ind i mellem bla. for de virksomheder som jeg har solgt start-ups til. Jeg er på jagt efter endnu en junior partner som har lyst og mod på at lære gamet i bedste mester lære stil. Forstået på den måde at jeg tilbyder at du kan følge mig i det meste af hvad jeg gør. Jeg bruger tid på at fortælle hvorfor jeg gør hvad jeg vil og dele ud af mine gennerelle erfaringere. Dette med et mål om at du relativt hurtigt selvstændigt kan tage ansvar for nogle af de aktuelle projekter og efter 1-2 år har udtjenr sin "værnepligte" og kan vælge et af vores portefølje projekter eller dit eget projekt at være ansvarlig for med min og mine kontakters backup for at komme godt igang og gå efter bræredygtig succes og selvfølgelig med ejerandel i projektet. Jeg har prøvet et sådant forløb før og mener det er bedre end bare at ansætte en traditionel PA eller projektmanager og du kan få udtaleser for tidligere medarbejder i den forbindelse. Til gengæld forventer jeg at du er 120 pct arrageret i de projekter vi kaster os ud i og er klar på i bedste iværksætter stil at gå hele vejen. Dog med den begrænsning at jeg tro på en holistisk livstil ;-) Så er du i slutningen af 20 erne har en relevant uddannnelse og/eller lidt relevandt praktisk erfaring på bagen og virkelig vil det at være iværksætter med hud og sjæl så send mig en mail. Jeg har selv en finansiel baggrunde men lavede min første aktive investering - totalt uforberedet - som 21 årige så er mere intresseret i vilje end MBA titler (faktisk har jeg løbende kunder som er dir elle ligende men ikke har den fjerneste ide om at være selvstændig) De projekter vi pt arbejder på er; - Finansiering af Danmarks første Private forskninscenter og psykiatrsle i hospital for voksne - kapitalbehov 5 mio - Finansiering af hjælpemiddels selskab - lavt kapitalbehov og engageret medarbejder der har investeret over 10.000 programeringstimer - Cleantech projekt hvor vi går efter at kunne reducere brænstof forbruget på biler med 20-30 pct med basis i eksisterende teknologi. Et projekt med kæmpe portentiale men også mange fald gruber ;-) Knowledtangels.net et lukket kvalificeret netværk for videns medarbejder, investore, busines angels proffesore mv. som har en interiesse i dansk innovation og vækst virksomheder og så lidt hobby projekter og frivilligt arbejde bla for Landsfoeningen Sind: Hvis du er seriøs og også har noget at byde på i relation til det beskrevne så send mig en personlig besked og der vil være adgange til min track record CV mv og så kan du selv vurdere om du synes det er en lige så stor mulighed som det jeg mener jeg tilbyder ;-)) Det bedste hilsener Peter |
Hej Peter,
Du har vist ikke åbnet op for personlige beskeder, så det er lidt svært at kontakte mig.
Ellers smid din mail så jeg kan kontakte dig - du kan skrive til mig på kj @ runit.nu
Mvh kenneth