Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker 5 kg. til Sverige + Norge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer om jeg skal tage min golfbutik, og erobre Sverige og Norge. Men hvordan gør man med pakker?

Ca. 80 % af pakkerne vejer vel omkring 5 kg. Så er der en smule der vejer under, og en smule der så vejer over (op til 20-30 kg, men det er få).

Hvad vil I anbefale? :-)

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:44

Hej Casper

Jeg hedder Kim og har www.krlogistik.dk og har lagerhotel i Malmø, 10 min. fra broen.

Vi har gode priser på transport af pakker i Sverige og vi kan også tilbyde dig lagerhotel med pick and pack, hvis det også er interessant.

Med den pakkevægt du har, så kan vi spare dig for rigtig mange penge, set i forhold til at du skal sende alt fra Danmark.

Norge kan vi hjælpe med om et par måneder, såfremt du vælger at have lagerhotel hos os.

Giv mig et kald på 28 20 28 28 eller smid en mail på kim@krlogistik.dk så kan vi tage den derfra.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:58

Har smidt dig en mail, Kim :-)

Andre alternativer, hvis man ikke ønsker lagerhotel? Og gerne vil sende dem fra DK.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:10

Casper Blom:

Har smidt dig en mail, Kim :-)

Andre alternativer, hvis man ikke ønsker lagerhotel? Og gerne vil sende dem fra DK.

Hej Casper

Norge er til tider en udfordring, der er indtil videre, mig bekendt, ingen billige løsninger. Samtidig kan der komme noget told på varerne dertil som kan være meget fordyrende.

Sverige var der på et tidspunkt nogen der lavede dør-til-dør levering på for en rimelig pris, men jeg er ikke sikker på det omfatter private. Du kan søge på det her på Amino.

Jeg starter muligvis webshop i Sverige snart, så måske vi kan klare pakning og forsendelse effektivt for dig. Skal der sendes hver dag eller hvad har du forestillet dig?

Giv mig et kald i morgen eftermiddag, så kan vi snakke om det :)

Mvh/jan

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:21

Fair nok - så kan det være, at jeg i starten bare skal fokusere på Sverige.

Hvad siger I til Tyskland? :-)

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 02:49

Hej Casper.

Super spændende at du gerne vil starte op i Sverige, Norge og måske også Tyskland...

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med forsendelse af dine golfbolde til både Sverige, Norge og Tyskland - og vi klarer også afhentning hos dig med en af vores egne nye varebiler.

Til Sverige har jeg mulighed for at lave en RIGTIG god pris :)

Til Norge og Tyskland kan jeg lave en almindeligt god pris :)

Jeg ved fra andre af vores kunder (De sælger bl.a. Te, Reklameartikler, Legetøj og Møbler) at der er stort potentiale i det Svenske og Norske marked og kunderne der er også positivt indstillede overfor danske sælgere :)

Hvis du har lyst er du velkommen til at sende mig et par ord på min mail martin@brandt-logistics.net og så vil jeg fluks svare tilbage med hvad vi kan tilbyde.

Under alle omstændigheder skal du have held og lykke med salget på de nye markeder :)

Mvh,

Martin

Brandt Logistics.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:39

Hej Martin,

Jeg har også sendt dig en mail :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)