Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årig dreng, har fået blod på tanden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle amino'er!

Sikke et herligt vejr ikke sandt?

Nu skal i høre..

Jeg er en frisk ung fyr på 15 år, som har fået blod på tanden.

Jeg har i "mange år" læst og læst og læst. Jeg vil meget gerne ud i det virkelige liv, selvom der er folk der ikke tager mig seriøst, når de hører jeg kun er 15. 

jeg har tænkt mig at starte et site for "unge"

Der kommer til at være:

Alt til unge.

Dagligdagen.

Arbejde.. Hvordan får jeg det?

Sjov & spas.

Videoer (Råd & interviewning (hvis muligt))

Forum.

Jeg har tænkt mig at sitet skulle hedde eweps.net 

Hvorfor at det skal hedde det, må du ikke spørge mig om. Jeg syntes bare at det ligger i hjernen, når man har hørt det op til flere gange.

Jeg har flere gange overvejet at starte en webshop, men da pengene ikke hænger på træet hos mig, er den side af sagen lukket. Ihvertfald indtil nu. Jeg har altid opsøgt firmaer, og spurgt om de manglede en ekstra hånd. Men igen, på grund af min alder, er det ikke muligt.

Men nu, som i hørte vil jeg prøve at starte noget op. Jeg vil ikke kalde det et firma, og dog. Jeg sælger jo ikke noget, og derfor har jeg ikke indkomst.  Men hvis tiden viser det, kan det sagtens være, at der bliver solgt noget.

Jeg er indforstået med diverse regler:

CVR nummer - Ikke før du har en omsætning på 50.000

Jeg kan ikke bruge min underskrift til bindene kontrakter, og derfor skal jeg have en 18+ person.

Mine forældre skal indgå projektet/firmaet ved tab. (stats forvaltningen)

Men nu til sidst.

Hvad syntes i om dette lille projekt?

+ eller - ting?

Jeg takker for din tid!

Hvis i vil høre mere, er i mere end velkommen til at kontakte mig.

Hvis du/dit firma kunne værre interesseret i at bruge mig, så kontakt mig! (primær hosting & salg af gaming gear, men alt inden for IT & elektronik, er jeg glad forBig Smile Men igen, hvis i kan se lys i mig, så tøv ikke med at kontakte mig!

Frederik Sorgenfri 

Fsorgenfri@gmail.com

Interesseret i nyopstartet firmaer/webshops

PS. Hvis jeg har postet forkert, så tager jeg det på mine skuldre! (Er ny på Amino)  

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:24

Jeg har ikke så mange kommentarer til dit projekt, ud over at det lyder spændende, og jeg håber at du får det igang.

Til gengæld vil jeg meget gerne give dig et råd: Det er fint at være åben og ærligt om dine planer, men kun til en vis grænse. Det er en ufattelig dårlig idé at udbasunere hvilket domænenavn du har i tankerne, når du ikke har købt det.

Der sidder desværre også nogle sørgelig mennesker herinde, som ikke har nogen skrupler med at skynde sig ind og registrere navnet. Sandsynligvis ikke fordi de skal bruge det, men fordi de de bare er nogle sørgelige mennesker.

Der er selvfølgelig også dem der er helt ude i skoven, og både kopierer konceptet, og napper domænenavnet. Det har der været flere sager om herinde, og der kommer helt sikkert flere endnu.

Nu er det domænenavn ikke specielt godt, men det holder desværre ikke alle folk tilbage :o)

Det er bare et godt råd.

Og ellers må du bare have held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:27

igang:

Til gengæld vil jeg meget gerne give dig et råd: Det er fint at være åben og ærligt om dine planer, men kun til en vis grænse. Det er en ufattelig dårlig idé at udbasunere hvilket domænenavn du har i tankerne, når du ikke har købt det.

Der sidder desværre også nogle sørgelig mennesker herinde, som ikke har nogen skrupler med at skynde sig ind og registrere navnet. Sandsynligvis ikke fordi de skal bruge det, men fordi de de bare er nogle sørgelige mennesker.

Der er selvfølgelig også dem der er helt ude i skoven, og både kopierer konceptet, og napper domænenavnet. Det har der været flere sager om herinde, og der kommer helt sikkert flere endnu.

Nu er det domænenavn ikke specielt godt, men det holder desværre ikke alle folk tilbage :o)

Tusind tak..

Det havde jeg ikke tænkt over!

Men tak igen ;-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:41

Angående din idé vil jeg anbefale, at du fokuserer den endnu mere end blot "alt til unge". Det kunne fx være fritidsarbejde til unge (her tror jeg nok markedet er rimelig mættet).

Derimod er jeg helt med på at starte ud med en ide, der ikke kræver, at du opretter virksomhed. Det kan til tider være pænt langhåret og specielt som mindreårig.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:44

Takker!

Og tak for flere ideer ;-)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:48

hvad med at starte med en wordpress-blog?

det kræver ikke de store summer at komme igang med, og er dejligt nemt..

så kan du jo blogge om alt muligt lækkert til unge..

- Det kræver ikke at du opretter er firma, og du kan samtidig tjene lidt penge på reklamer..

Mvh Tobias.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:53

Hej Tobias.

Tak for svaret!

Det er rigtigt, men det med at tjene lidt penge på reklamer, det kan vel først være på tale, på et senere tidspunkt? Eller er jeg helt væk?

Lad os sige, jeg ejede et firma...

Jeg ville gerne have noget reklame, til den alders gruppe jeg solgte ting til.

Så ville jeg da hellere vælge et site der har feks.. 1000 besøgnede end 100? ;)

Fortsat god dag! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)