Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen webshop mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har tænkt mig at starte en webshop op, hvor der skal sælges tøj. Jeg har valgt mit tøj tema, valgt hvilke tøjmærker jeg vil have og har valgt et navn til siden/firmaet. Og jeg har også allerede et kontor og lagerlokale. Så alt dette er der styr på.

Ville så høre hvad jeg skal gøre herfra? Ringe til tøjmærkerne og høre om jeg må sælge deres tøj eller? Hvem skal man få til at lave ens hjemmeside, skal jeg få et firma til det, eller en privat person? Og hvis nogle af delene, hvordan kontaktes de så og hvad skal jeg sige? Skal jeg have en revisor der tager styr på PBS og skat osv. eller? Og skal jeg selv bogfører eller? Det skal lige siges at jeg er sammen med en ven om dette. Og hvis tøjmærkerne siger ja, hvor skal tøjet så bringes ud til? Bare ud til der hvor jeg har kontor ikke?

Og til sidst ville jeg høre, hvilke ting man skal bruge - hvis man nu selv vil pakke gaverne ind? Og laver man en aftale med postvæsnet om at man betaler feks. 40 eller 50 kr. pr. pakke?

Håber i kan hjælpe mig.

KH. :) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:06

Her er lidt hjælp ..

Er sikker på andre, har mere at bidrage med .. ^^ :)

• Du skal tage kontakt til Leverandørene, nogle er nemme og finde, andre er lidt sværere.
  • Du kan selv bogføre eller du kan få en til det for dig. Komme an på om du ved hvordan man gør, ellers kan du læse dig til det.
  • Når du køber fra en Leverandør, så vælger du selv hvor tøjet skal hen.
  • Med hensyn til design af en webshop, så har vi rigtig mange dygtige aminoer her der kan hjælpe dig med dette.
  • Du skal op og sælge mange pakker for at indgå en aftale med postdanmark. Erhvervs priser kan ses på postdanmarks hjemmeside.

Mvh
Martin

Tilmeldt 5. Jun 11
Skrevet kl. 15:26

Hej Martin.

Tusind tak for det hurtige svar. Det kunne jeg bruge til en masse ;)

Men tænkte på hvis jeg nu vil have ALIS eller Carharrt i min webshop? Skal jeg så ringe til deres evt. hovedkvartere i DK eller hvordan foregår dette? Hvis jeg så køber fra en leverandør, hvordan aftaler man så prisen? Eller betaler jeg feks. 25% til leverandøren ved salg?

Og ved du så om man kan kontakte aminoer herinde, som kan komme ud og hjælpe en med en, med at lave hjemmesiden osv. grafik og alt dette?

Men mange tak for svaret. Håber at andre også vil svare på mine spørgsmål, så jeg kan se det hele i et lidt større perspektiv. :) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:36

Ja du skal ringe til deres hovedkvater og derfra vil de kunne hjælpe dig. Leverandørene har normalt altid faste priser til deres kunder og normalt også vejledende udsalgs priser du skal sælge varene for i din webshop. Priserne er meget forskellige, men det ved leverandørene alt om.

Med hensyn til Aminoerne, så behøber de ikke nødvendigvis at komme hjem til dig, alt kan sættes op og laves via internettet og der findes webshops idag, der er meget lette at oprette nye varer, priser mm. på. Det kræver selvfølgelig at man sætter sig en smule ind i det, men det kan en Amino sagtens hjælpe dig med.

Jeg vil dog råde dig til at lade være med at få lavet det billigste af det billigste .. Når du er så ny i faget, så vær sikker på at du evt. får noget support med i købet, evt. det første år. Det fik jeg ihvertfald stor stor glæde af .. Og det er jeg sikker på du også vil få :)

Tilmeldt 5. Jun 11
Skrevet kl. 15:43

Ja, tusind tak igen. Lækkert med så gode besvarelser.

Havde heller ikke tænkt mig den billige løsning, dog den dyre løsning. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)