Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre som er mærket af surftown ned brudet ?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jeg er også berørt af det, men det er nu en gang de ting der sker når man driver online forretning. Generelt synes jeg deres produkt hænger godt sammen, og det er også derfor jeg har hosted en del af mine sider ved dem. Hvis man vil have en bedre / mere stabil løsning, så skal der nok ligges et andet beløb for hosting.

For 299 kr i md har jeg faktisk ret store forventninger til oppetiden og deres stabilitet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:04

Jacob V. Ossipoff - SMSgateway.dk:

Casper Schneidereit:

Jeg er også berørt af det, men det er nu en gang de ting der sker når man driver online forretning. Generelt synes jeg deres produkt hænger godt sammen, og det er også derfor jeg har hosted en del af mine sider ved dem. Hvis man vil have en bedre / mere stabil løsning, så skal der nok ligges et andet beløb for hosting.

For 299 kr i md har jeg faktisk ret store forventninger til oppetiden og deres stabilitet.

Jeg har haft Surftown i mere end et år, og er første gang jeg oplever det, 2 timers nede tid på et år synes jeg personligt er til at leve med. Selvfølgelig ærgeligt hvis det kommer på et kritisk tidspunkt, men alt andet lige er jeg en tilfreds kunde.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:07

Selv for 299 kr. skal du nok ikke forvente 100% oppe tid. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:17

Min privtate side kører fint, ingen problemer der

Best regards

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 15:39

Casper Schneidereit:

Selv for 299 kr. skal du nok ikke forvente 100% oppe tid. 

Forventer på ingen måde 100% oppetid. Det tror jeg ikke ma finder nogle steder.

Vil bare slå fat at jeg forventer mere oppetid og stabile servere end hvis jeg havde et webhotel til fx 9 kr i md.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:01

Forventer på ingen måde 100% oppetid. Det tror jeg ikke ma finder nogle steder.

Vil bare slå fat at jeg forventer mere oppetid og stabile servere end hvis jeg havde et webhotel til fx 9 kr i md.

Uden at jeg kender Surftown's setup ud og ind, er jeg ikke i tvivl om, at du også får det! Lur mig, om ikke dit dyre erhvervshotel kører på en helt fysisk anden maskine, end de billige webhoteller gør. Men hvis man cutter nettet til hele datacenteret, er det ret ligegyldigt om du har et dyrt eller billigt webhotel (bevares, der er løsninger på den udfordring som vi også tester i øjeblikket, men det er bestemt ikke ligetil). 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:14

Uheld kan ramme alle. Nu er jeg ikke ude i et forsvar af surftown, men ud fra det jeg har læst mig frem til, så er det ikke sådan bare lige til at løse og man skal finde fejlen først

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:22

Man kan måske undre sig over, at det timelange nedbrud hos Surftown ikke fremgår af deres egen statusside, hvor de oplyser en oppetid på 100%.

http://www.status.surftown.dk

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25

Det er ikke godt Tongue Tied

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Surftown siger på deres Twitter profil:

"Det skyldes at statussiden viser servernes oppe- og nedetid. Da problemet skyldes en netværksfejl, er det derfor ikke synligt"

.. hvilket dermed vel betyder, at deres status side ikke viser tilgængelighed.

Kunderne er vel ligeglade med, om den manglende tilgængelighed skyldes en nedbrudt server eller en fejl i netværket.

Jeg vil da benytte lejligheden til at opfordre alle hostingudbydere til at skilte med tilgængelighed, ikke om enkelte komponenter angiveligt virker eller ej.

Ellers tvinges kunderne jo til at sætte deres egne alarmer op.
Har man kun et enkelt site, kan man gratis oprette en overvågning af tilgængelighed hos Pingdom.
For ganske lidt håndører kan man få en service, som sender en SMS eller mail, hvis webshoppen ikke er tilgængelig. De kan endda indstilles, så man først får alarmen, når webshoppen eller hjemmesiden har været nede i mere end eksempelvis 15 minutter, eller en time - alt efter temperament.

Men det optimale ville selvfølgelig være, hvis hostingudbyderne selv turde skilte med tilgængelighed. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)