Vi søger et samarbejde med en printvirksomhed, der kan varetage print/indbinding af rapporter, opgaver og specialer. Via vores website vil vi formidle studierelaterede printopgave på en let og i et prisattraktivt niveau over hele landet til studerende på primært længerevarende studier. Den typiske opgave vil bestå af 5 sæt a 150 A4 sider. |
hvad skulle rationalet i at bruge dig som mellemled være (formentlig med et fee til dig for ydelsen på en ikke-synlig hjemmeside) dog være???
det vil af slutbrugeren - den studerende - som jo udmærket kan finde min hjemmeside upfront - jo blive oplevet som et pristillæg - til de priser som den studerende forhandler sig frem til DIREKTE hos mig i forvejen
Jeg ser fremkomsten af dit "trykportal" tilbud som et smart forsøg på at etablere dig som et unødigt SNYLT på kopibranchen vel i et forsøg på at score en 20 - 30 - 35% af mine i forvejen skarpt tilskårne priser, som de studerende i forvejen opnår
I forvejen kan folk jo blot oprette sig som bruger herpå AMINO og så smide en løs opgave - tryk af 5 opgaver indbundet bla.bla..... - og så få priser hjem fra dem der byder ind- Det behøver vi sgu da ikke parasit ovenpå ryggen af os til .... go morn... og god grundlovsdag
Otto B. Petersen