Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne bede om feedback på min kommende bloghttp://mikjaer.dk

Og jeg vil også gerne have feedback på det konkrete projekt jeg omtaler i den nyeste post på siden :-)

På forhånd mange tak.

Dbh

Mikkel

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:53

Mikkel, jeg vil ikke kommentere på din blog; et eller andet sted føler jeg, at du muligvis mere ønsker "et par velmente lykønskninger" med på vejen. Jeg kan kun sige, at jeg på en "low carb"-kur tabte mig 10 kilo på tre uger. Det er en nærmest umenneskelig og total hardcore kur (oprindeligt kaldet "Atkins-kuren"), men fuck, den virker, hvis du virkelig ønsker det!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:54

Synes det er en ekstrem fed blog du har fået sat dig op der. Enkelt og Unikt deisgn, meget professionelt.

Tillykke.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:58

Hej,

Kiggede lige hurtigt på siden, og fandt nogle stave/slåfejl. I din <title> står der "omring mig", under "Om mig" har du skrevet i dag, uden mellemrum, og i den her sætning skal der ikke være nutids "R" på køre: lod et par hosting kunder kører videre i det firma vi kaldte Specialhosting

Ellers ser det godt ud, og jeg vil da klart følge med på din blog Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:01

Mikkel, jeg vil ikke kommentere på din blog; et eller andet sted føler jeg, at du muligvis mere ønsker "et par velmente lykønskninger" med på vejen. Jeg kan kun sige, at jeg på en "low carb"-kur tabte mig 10 kilo på tre uger. Det er en nærmest umenneskelig og total hardcore kur (oprindeligt kaldet "Atkins-kuren"), men fuck, den virker, hvis du virkelig ønsker det!

Dbh

Thomas

Hej Thomas, jeg ved godt at Atkins-kuren er en forgænger til den her, jeg har hørt at de ikke er ens men har ikke sat mig ind i hvad forskellen er :p

Jeg er dog ret sikker på at den her virker ;)

Man tak :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:02

NyIde:

Synes det er en ekstrem fed blog du har fået sat dig op der. Enkelt og Unikt deisgn, meget professionelt.

Perfekt, det var også målet :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:03

T.F.:

Kiggede lige hurtigt på siden, og fandt nogle stave/slåfejl. I din <title> står der "omring mig", under "Om mig" har du skrevet i dag, uden mellemrum, og i den her sætning skal der ikke være nutids "R" på køre: lod et par hosting kunder kører videre i det firma vi kaldte Specialhosting

Jeg burde måske ha nævnt at min korrekturlæser er igang endnu :p ... men jeg har sendt dine rettelser til hende så de ihvertfald bliver ordnet, takker :)

T.F.:

Ellers ser det godt ud, og jeg vil da klart følge med på din blog Smile

Det glæder mig, så håber jeg at jeg kan leve op til forventningerne :)

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:11

Feeedt design!!

Men.
I min browser hopper menuen fra stor, til den rigtige størrelse, hver gang man skifter side, lidt kikset. Det er nok fordi den specielle skrifttype tager lidt tid om at blive rendered. Prøv evt typeface i stedet hvis du vil af med problemet, den har jeg gode erfaringer med, den du bruger nu ser ud til at tage en del tid om at blive loadet.

Men igen, lækkert design, og fed typografi til dine h tags. Hvad heder den?

Venlig hilsen bjarke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:36

SmileSuper blog flot velskrevet blog, super at se en der skriver personligt om en selv , det er dejligt at se , så stort tillykke med bloggenSmile

lidt opdelinger med undertitler på sidens emmer derved mere læsevenlig tekst , der bruges h1 og h2

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)