Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg lave en blog?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du skal lave en ekstern blog eller ej vil jeg ikke bestemme for dig, men hvis du beslutter dig for at lave en blog, vil jeg klart anbefale at lave en "rigtig" blog på eget domæne. Der giver dig langt højere muligheder for at tilpasse bloggen efter dit ønske, og det sender også et signal om at denne blog "mener det seriøst".

En køreklar blog behøver i øvrigt ikke at koste mere end 500 kroner (med unikt design, opsætning osv.) hvis du ikke selv gider at bruge lang tid på det.

At lave en blog kræver dog at man rent faktisk har noget at skrive om - du skal have noget på hjerte udover salgsbudskaber!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:26

En blog kan være en glimrende måde at få noget opmærksomhed på, men der er ikke nogen der kræver at man skal have en. Fx i din branche ville jeg måske tro at et par gode, dybdegående artikler ville være lige så gode som 'linkbait' eller måske snarere en Q&A, spørgsmål og svar sektion. Der er jo mange som Googler et spørgsmål.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:27

Glemte at skrive at du selvfølgelig skal installere din blog på samme domæne for at få mest ud af de eventuelle links du får og indholdet. Installer den med Wordpress fx på www.domæne.dk/blog.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:47

Et klassisk spørgsmål, hvor skal min blog ligge..

Jeg har gjort op med mig selv, om jeg har nok på hjertet til at skrive en god blog på mit hoved-website. Hvis jeg ikke har det, vil det se dumt ud at en shop. f.eks. har en inaktiv blog. Så vil jeg hellere have det på en ekstern side, så bloggen ikke påvirker mit hovedsite. Men hvis du vil lave en blog, som er troværdig nok til at du kan ligge den på dit hoved-site, så ville jeg gøre det. Men husk, dine konkurrenter ville aldrig linke til dit hovedsite, men måske hvis du havde "inkasso-bloggen.dk", som ikke var alt for meget salgssnak.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)