Væksthusene har fokus på deres egne områder. Jeg snakker om et landsdækkende magasin som har fat i selv den lille iværksætter ude i provinsen. Ja flere interviews, stoff fra iværksætterne selv ,-).
Snakker ikke om omkostninger. Kun ideen nu her. Er der baggrund for et magasin og ville I læse det og følge med i det hvis det var til at finde? Omkostninger er der altid forbundet med magasiner men det er der styr på.
Jeg abonnerede i 1-2 år "iværksætteren", men jeg synes det var for tyndt desværre... Derfor tror jeg også det kunne være fedt med et nyt magasin, som har lidt mere substans og variation :)
Lige netop. Er glad for at læse andre har samme opfattelse som jeg selv. Der mangler mere stoff og flere historier. Også fra de "små" iværksættere, upcomming. Ikke kun interview med store etablerede og anerkendte iværksættere. Jeg synes også "iværksætteren" er blevet meget tyndt og bladrer hurtigt igennem det efterhånden pga. reklamer og 1-2 ekspertråd som fylder 5-6 sider (fra samme expert). Der skal være variationer og meget mere læsning som giver inspiration til hinanden.
Jeg synes også "iværksætteren" er blevet meget tyndt og bladrer hurtigt igennem det efterhånden pga. reklamer og 1-2 ekspertråd som fylder 5-6 sider (fra samme expert). Der skal være variationer og meget mere læsning som giver inspiration til hinanden.
Jeg er sikker på, at Jesper der laver Iværksætteren også gerne vil have flere historier, mere stof og gøre det gratis. Men alt indhold koster penge, så det er derfor, jeg er lidt nysgerrig på, hvordan du vil lave et gratis magasin med mere indhold og færre reklamer. Hvis du kan løse det problem, så synes jeg da, at det er super fedt.
Jeg kan anbefale alle iværksættere at abonnere på det amerikanske Success Magazine. Det er langt det bedste magasin, jeg nogensinde har læst, og jeg glæder mig som en ti-årig i Tivoli, hver gang der er et nyt eksemplar i min postkasse.
Et nyt dansk iværksættermagasin med ordenligt indhold, ville jeg gerne have. Særligt hvis der, som en anden skriver tidligere, også er fokus på den lille iværksætter og mere detaljerede startup-historier.
Vi er vel også en del aminoer, der kan give stof til de første mange blade.
Problemet med nogle af de blogindlæg, jeg har læst her på Amino er, at de efter min mening ofte er meget selvpromoverende - en reklame for et personligt brand, som er pakket ind i en historie forfattet til lejligheden.
Det er vel helt naturligt, at de respektive bloggere gerne vil benytte lejligheden til at fremhæve og sælge sig selv, når det nu handler om "business" fra bloggerens eget synspunkt. Men af og til synes jeg at "salgsfremstøddene" i blogindlæggene fylder så meget, at det trækker væsentligt ned i kvalitet og værdi for mig som læser.
Hvis et iværksættermagasin kunne skrive om nogle af de samme emner (og mere til), filtreret for selvpromovering og salgsfremmende budskaber, så ville jeg (formentligt) synes, at det kunne være interessant at læse.