Vil også gerne vide omsætning |
Hvorfor svarer du i PM og ikke i tråden? Det er da væsentligt nemmere både for dig og os andre, at:
1. du skal ikke skrive tallene mere end en gang
2. vi slipper for at sende dig en PM og spørge
Vil også gerne vide omsætning |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Hvorfor svarer du i PM og ikke i tråden? Det er da væsentligt nemmere både for dig og os andre, at: 1. du skal ikke skrive tallene mere end en gang 2. vi slipper for at sende dig en PM og spørge |
Hej Jeg svarede i pm for ikke at bumpe traden unodigt Sitet er jo kun en maned gammelt og har forst nu opnaet de gode placeringer i google sitet har solgt 2 iphone med en provision pa 1200 kr Google omsatning har jeg ikke tal pa da de ligger under den samlede konto
|
Du svarer i pm for ikke at bumpe tråden, hvorefter du går ind i tråden og skriver du har svaret i pm? wtf.. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Du risikerer at skabe splid blandt evt. købere ved, at udsætte tidspunktet fra dit oprindeligt udmeldte tidspunkt. Bare lige til en anden gang og for at holde god ro og orden. Det har nemlig tidligere resulteret i meget svinske tråde fra frustrerede købere. |