Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange links?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har et spørgsmål vedr. antal af interne og eksterne links. I denne artikel om inkassosalær og inkassoomkostninger, hvor mange interne og eksterne links bør jeg da have sådan ca?

Det første svar er jo nok "så mange som der er relevant", men det kan godt være lidt svært at vurdere. Så jeg vil gerne høre hvad jeg sådan ca. bør gå efter. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:57

Synes det ser fornuftigt ud med de udgående links, hvor du har sat ind de steder det er relevant. Gør det samme med de interne, 4-5 stykker havde jeg maks. lavet, men afhænger som sagt af relevansen, derved også hvor mange indlæg du har lavet der relaterer til indholdet i dette. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:16

Du skal huske at optimere dine interne links med relevante søgeord, du har feks. på denne side 3 forskellige links ind til samme side, men med 3 forskellige sætninger, for det første tæller kun det første links, også er det forvirrende for søgemaskinerne, at du linker til samme side, men med meget forskellige, og faktisk intet sigende tekster.

Hold dig til kombinationer af flere søgeord, men hold dem relevante og inden for samme emne, det er mere optimalt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)