Hej. Den anden dag så jeg en gut herinde, som ønskede at bytte "Likes" på sin facebookside, og på den måde få flere til at synes godt om hans side. Et utroligt smart koncept, som jeg ikke ser mange ulemper i. Desværre nåede jeg ikke selv at få meldt mig i køen, og på den måde optjene nogle til "Likes" på min side. Netop derfor tager jeg tråden op igen. Hvis nogle ønsker at bytte "Likes" på deres facebook side, kan de melde sig herunder, og på den måde kan vi begge opnå nogle fordele, og forhåbentlig få spredt en smule reklame, ganske gratis. Min egen hjemmeside hedder: premiership.dk, og omhandler, som navnet antyder, engelsk fodbold. Facebooksiden har selv samme navn. Hvis dette fatter interesse, er i meget velkomne til at skrive en post herunder, også vil jeg med selvfølgelighed også bidrage med et "Like" til Jeres side. På forhånd tak. |
Jeg er også klar på en runde mere!
Jeg forventer dog at alle gengælder "synes godt om".
Derfor synes jeg at man skal skrive hvilke man har syntes godt om eller at man helt sikkert har været inde på alle i rækken. Så kan vi sikre os at alle "holder ord" :-)
http://www.facebook.com/Stjernesund.dk
Lad "synes godt om" festen begynde!