Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik - Hvordan?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:

Nu er jeg ikke i den direkte målgruppe, eftersom jeg ikke styrketræner lige for tiden.. MEN:

Der er masser af webshops som sælger proteintilskud og kosttilskud. Hvad pokker gør din webshop unik? Hvorfor skulle jeg handle hos dig, og ikke de 20 andre webshops som sikkert sælger produkterne til samme pris?

Uden at have testet webshoppen i mere end 15 sekunder, synes jeg den virker glimrende. Den som den skal, selvom der selvfølgelig er en række ting der kunne gøres ved den.. Men når det er sagt, så har jeg ikke lyst til at købe noget. Den er upersonlig, ikke-unik og jeg synes produkterne er meget dyre.

Men så igen: Jeg er ikke i den direkte målgruppe.

Hej Lars!

Hvorfor mener du at den ikke er UNIK? Design er unikt lavet - ikke set før, upersonlig kan den godt virke pga. farverne og hvorfor mener du det er dyrt? Produkterne koster det samme hos konkurrenterne - ovenikøbet til dels dyrer fleste steder.

Jeg kan ikke hamle op med hjemmesider som er beliggende i sverige ( læs at leje en lejlighed ) .. De må sælge alt og de kan få priserne i bund.

Jeg prøver at sætte et personligt præg på den, men hvordan vil du mene man kunne gøre?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:11

Sebastian Stoll:
Få noget reklame på siden!:-) Det kan være det kan øge dit budget en lille smule!

Her tror jeg at der er flere, som er uenige. At reklamere for andre virksomheder (og hvis du bruger google adsense) og konkurrenter på din hjemmeside, vil sende et meget blandet budskab til besøgende.

I stedet for at give besøgende undskyldninger for at forsvinde fra dit site, vil jeg bruge tid på at få flest mulige besøgende til at købe noget.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:12

Christoffer Hauthorn Boisen:

I stedet for at give besøgende undskyldninger for at forsvinde fra dit site, vil jeg bruge tid på at få flest mulige besøgende til at købe noget.

Hov hov - Hvem har sagt de skal forsvinde?

Mit spørgsmål lød bare på lidt trafik :))

Men kan se jeg skal arbejde endnu hårdere på at optimerer siden..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:13

YouTube videoer med anmeldelser af dine produkter. Jeg har nævnt det før i en anden tråd, men gør det gerne igen: To unge fyre bag webshoppen slikhaar.dk har oploadet en lang række dansksprogede videoer med anmeldelser af hårprodukter på YouTube, som sammenlagt har givet dem 7 millioner hits.

Det må trods alt have givet dem en hel del besøgende.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:23

Richard:

Undskyld jeg ikke gjorde det klart. det var hvis du fandt på at tjene nogle penge på reklamer.

Jeg tror ikke at du finder undskyldninger lige nu, det var ikke sådan ment :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:33

Christoffer Hauthorn Boisen:

Richard:

Undskyld jeg ikke gjorde det klart. det var hvis du fandt på at tjene nogle penge på reklamer.

Jeg tror ikke at du finder undskyldninger lige nu, det var ikke sådan ment :)

Nej reklamer er udelukket - du ser jo ikke netto reklamerer for fakta.

Det samme med erhversaftaler med fitnesscentrer - jeg er deres konkurrent og de er mine. De har selv div. erhervsaftaler med div. kosttilskud producenter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 14:18

Richard:
Det samme med erhversaftaler med fitnesscentrer - jeg er deres konkurrent og de er mine. De har selv div. erhervsaftaler med div. kosttilskud producenter.

Ja det har de store, men der findes os en masse mindre som ikke har!!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 00:15

Martin Jensen:

Nu ved jeg ikke om det kun er hos mig din side driller, men når jeg lander på din side ser den sådan her ud..

Og jeg må indrømme, jeg ville forlade siden med det sammen, hvis jeg tilfældigt kom forbi ..

Har i andre samme problem??

Hej Martin!

Jeg fik en programmør til at kigge på problemet og det skulle være løst nu? 

Jeg har ikke selv IE 9 da jeg bruger Mac og derfor Safari, Chrome eller Firefox.  - Men det burde virke nu :) 

- Ydermere er der kommet et par opdateringer :) 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)