Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik - Hvordan?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har efterhånden fået lavet en rigtig god håndfuld opdateringer på min hjemmeside www.stepupfitness.dk og det har da også virket! 

- Men jeg mangler trafik! Ifølge google analytics, har jeg ikke mange unikke besøgende. I det hele taget ikk særlig mange. måske en 3-400 på en uge. Det jo ingenting...

Jeg har skrevet artikler, men nu er jeg løbet tør for ideer her.

Mit budget er efterhånden ret low, men hvad kan der være af muligheder? 

- Håber at høre fra de altid så hjælpsomme aminoer.

VH

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Richard:
Men jeg mangler trafik

Trafik betyder intet.... det der virkelig betyder noget er konverteringer. Hellere have 1 besøg der køber noget end have 1000 besøg der ikke køber noget.

Det du skal se på med analytics er hvordan du kan tracke hvor dine besøgende springer fra. Du kan kigge på denne bog http://www.analyticsbogen.dk/ for at se om der er nogle ting du har overset.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

Som Niels skriver så er det salg og intet andet der tæller.

til det næste så tror jeg at du skal bevæge dig ind i de forums der fokusere på at være fit, og deltag i de debatter der er der, og ad den vej få kunder gennem din shop.

F.eks et spørgsmål i et forum kunne være "jeg træner og træner, men der sker ikke en skid mine muskler bliver ikke større," så er det her du kommer ind som den venlige onkel hi hi og anbefaler et produkt i din shop. Du skal nok ikke være der som shop ejer, men mere som den hårdtpumpede strandløve med de gode anbefalinger.

Bare et godt råd

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:58

Det er også min erfaring, at der faktisk ikke konverteres voldsomt på de klik, der kommer fra mine AdWordsannoncer. Når jeg derimod blander mig med et par gode råd her på debatten og giver mig til til fx at nærlæse teksterne på et website, går det meget bedre med at få folk til at henvende sig til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Jeg synes dit koncept er oplagt til lidt marketingFacebook vha. nogle betalte annoncer. Her kan du ramme det rigtige segment. Derudover ville jeg også forsøge mig med noget offline marketing, i form af eksempelvis produktplacering i fitnesscentre. Her skal du selvfølgelig bevæge dig ind på nogle kontakte indenfor b2b-markedet. 

Selvfølgelig betyder salg alt, men besøg og salg hænger sammen. 

Mvh

Linnart S Felkl

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:57

Jeg bruger allerede facebook som marketing. det kan ses tydeligt her.

Men hvad med adwords og affiliates? Virker det? Jeg har hørt man kun betaler hvis det fører til salg? 

Desværre er div. fitnesscentrer også mine konkurrenter, da jeg ikke producerer selv men blot er en distributør til forbrugeren, det samme er fitnesscentrer.

Måske jeg skulle prøve med faecbook adds, - men hvad har folk af erfaringer her?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:26

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:45

Få noget reklame på siden!:-) Det kan være det kan øge dit budget en lille smule!

Ellers må du jo bare snakke med dine "kontakter" om at reklamere med din side, hvis ikke du har penge nok til at betale for reklame i tv og lign. :-)

Svaret var måske lidt enkelt, og det meste kunne du vel have sagt dig selv, men jeg håber da mit svar skabte et par nye tanker/idéer i dit hoved :-)

Mvh. Sebastian Stoll.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:54

Men HUSK!

Bliv endelig ved med at ligge vægt på din side! Bliv eeeeeendelig ved med det!:-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:54

Hej Richard, hva med at lave en facebook fan side?

Også downloade denne og bare rolig den er 100% virus fri og lovlig.

bare lige så du ved det, så er det de færreste af de link der er i linkbuilding sektionen som du kan bygge.

Fordi de fleste "article Submission sites" hellere vil have scrappy, scammy produkt anvisninger en kvalitets indhold.

Hvorfor ved jeg ikke?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)