Jeg har efterhånden fået lavet en rigtig god håndfuld opdateringer på min hjemmesidewww.stepupfitness.dk og det har da også virket!
- Men jeg mangler trafik! Ifølge google analytics, har jeg ikke mange unikke besøgende. I det hele taget ikk særlig mange. måske en 3-400 på en uge. Det jo ingenting...
Jeg har skrevet artikler, men nu er jeg løbet tør for ideer her.
Mit budget er efterhånden ret low, men hvad kan der være af muligheder?
- Håber at høre fra de altid så hjælpsomme aminoer.
VH
Richard
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Trafik betyder intet.... det der virkelig betyder noget er konverteringer. Hellere have 1 besøg der køber noget end have 1000 besøg der ikke køber noget.
Det du skal se på med analytics er hvordan du kan tracke hvor dine besøgende springer fra. Du kan kigge på denne bog http://www.analyticsbogen.dk/ for at se om der er nogle ting du har overset.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Som Niels skriver så er det salg og intet andet der tæller.
til det næste så tror jeg at du skal bevæge dig ind i de forums der fokusere på at være fit, og deltag i de debatter der er der, og ad den vej få kunder gennem din shop.
F.eks et spørgsmål i et forum kunne være "jeg træner og træner, men der sker ikke en skid mine muskler bliver ikke større," så er det her du kommer ind som den venlige onkel hi hi og anbefaler et produkt i din shop. Du skal nok ikke være der som shop ejer, men mere som den hårdtpumpede strandløve med de gode anbefalinger.
Det er også min erfaring, at der faktisk ikke konverteres voldsomt på de klik, der kommer fra mine AdWordsannoncer. Når jeg derimod blander mig med et par gode råd her på debatten og giver mig til til fx at nærlæse teksterne på et website, går det meget bedre med at få folk til at henvende sig til mig.
Jeg synes dit koncept er oplagt til lidt marketing på Facebook vha. nogle betalte annoncer. Her kan du ramme det rigtige segment. Derudover ville jeg også forsøge mig med noget offline marketing, i form af eksempelvis produktplacering i fitnesscentre. Her skal du selvfølgelig bevæge dig ind på nogle kontakte indenfor b2b-markedet.
Selvfølgelig betyder salg alt, men besøg og salg hænger sammen.
Jeg bruger allerede facebook som marketing. det kan ses tydeligt her.
Men hvad med adwords og affiliates? Virker det? Jeg har hørt man kun betaler hvis det fører til salg?
Desværre er div. fitnesscentrer også mine konkurrenter, da jeg ikke producerer selv men blot er en distributør til forbrugeren, det samme er fitnesscentrer.
Måske jeg skulle prøve med faecbook adds, - men hvad har folk af erfaringer her?
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.