Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 support søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kontakt til en freelance c5 programmør til lejlighedsvise tilpasninger i vores C5 dynamics. Der vil typisk være tale om skærmbillder, rapporter, udskrifter og måske tilpasning af diverse funktioner.

Skriv hvor i landet du bor, din baggrund og timepris

Direktør

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:53

Hej

Jeg er certificeret Microsoft C5 konsulent og arbejder med C5 både som udvikler og konsulent. Jeg kommer fra Korsør, men kører gerne ud til hele landet og ellers kan vi klare meget online i dag.

Du kan læse mere om mine kvalifikationer her: http://globacon.dk/index.php/om-globacon/
Du kan se mine timepriser her: http://globacon.dk/index.php/produkter/

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på telefon eller mail, hvis du ønsker en snak om hvad jeg kan tilbyde, eller et uforpligtende tilbud.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:15

Hej Jesper

Måske var det en ide at oprette en annonce Amino Freelancer. Jeg har indtrykket at der sidder en del med C5 erfaring her på Amino som bare ikke er så synlige i debatterne. Jeg er selv gammel i gårde med hensyn til C5 udvikling, men er nu kun med på de lidt større installationer og integrations projekter - ja når jeg altså ikke lige helliger mig kaffen :-)

C5 markedet kan være et lidt broget så det er en god ide at få nogle referencer - og kontakte disse.

Jeg kender ikke personligt Bent som har skrevet her i tråden men hvad jeg kender til ham så vil han være et særdeles godt bud.

Hej fra Søren

Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Skrevet kl. 22:01

Tak for tilsendte svar.

Jeg søger imidlertid en freelancer, med et væsentligt lavere krav til timepris.

mvh Jesper

Direktør

Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10

Hej Jesper

Jeg bor i Veksø, der ligger i mellem Stenløse og Ballerup.

Jeg har arbejdet med Xal og C5 fra, da Damgaard data startede med XAL og jeg er certifiseret som udvikler i begge produkter.

Jeg har lavet løsninger til Transportbranchen, IT konsulentvirksomheder, Produktionsvirksomheder, Reklame bureauer, både i Danmark og i udlandet.

Jeg tager 640,- i timen.

Du skal være velkommen til at kontakte mig via mail på nh@nh-it.dk.

Med venlig hilsen

Niels Høj

Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Skrevet kl. 05:39

Tak for de mange henvendelser.

Jeg har nu fået flere kontakter og søger ikke mere.

Jesper

Direktør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)