Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NM Arrangement idag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så handler tråden om et arrangement idag. Mere info kommer.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:57

Jeg har pludselig fået en billet i overskud til vores arrangement i Den Sorte Diamant idag kl. 11, hvor en af de bedste network marketing folk fortæller om forretningen. Arrangementet er fra 11 til 15, og jeg har en billet.

Indlægget her er selvfølgelig et sidste øjebliks tilbud, da han kun er her idag.

Ring eller sms: 53 53 93 21

Dbh. Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:29

Tak for tilbudet men jeg har desvære ikke egen helikopter og batmobilen er til service Skype-Giggle Go tur

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:22

Keld_J:

Tak for tilbudet men jeg har desvære ikke egen helikopter og batmobilen er til service Skype-Giggle Go tur

hehe...er det så nu jeg skal sige at der er løsninger til alt... Geeked Men kanon dag, super vejr i pausen, 150 glade mennesker...2 af de sødeste mennesker i branchen (hehe ja umuligt at snakke om når man jo absolut ikke har mødt mere end en lille brøkdel).

God weeeekend

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:17

Martin Slot:
(hehe ja umuligt at snakke om når man jo absolut ikke har mødt mere end en lille brøkdel).

Helt ok - blot til orientering: jeg er den pæneste ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)