Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af magento template

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa :-)

Står i situationen hvor jeg har fundet et magento template, som jeg rigtig godt kan lide.

Problemer er dog at måden som indkøbskurven, billederne, produktvisningen, knapperne er lavet og ser ud. Samt selvfølgelig logoet, som alt sammen skal ændres.

Hvad ville sådan en opgave løbe op i? Og kan det betale sig? Templatet koster i underkanten af 1000 kr, men kommer også med opsætning og er direkte klar til at blive implementeret i magento.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Man kan lave en eller finde en anden som er beder.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 10:29
Ja selvfølgelig kan man det. Behøver man da ikke være den store troldmand for at finde ud af. Søgte dog svar på om det kunne betale sig at lave rettelser, fremfor et helt nyt template. Og samtidig hvor meget disse rettelser muligvis ville løbe op i.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej det kommer an på hvilken skabelon der er tale om. Hvis du sender link til skabelonen vil jeg gerne give dig en god pris. Det kan være vi allerede har gratis adgang til skabelonen, så kan du sparer lidt der.

Lad mig hører hvilken skabelon og så kan jeg sende dig et tilbud, på at sætte den op.

Hvis du selv vil lave en komplet skabelon, skal du regne et sted i mellem 10000 og 15000 for at lave designet og integrere det.

Det er klart billigst og arbejde ud fra en standard skabelon.

De kan hurtig se professionelle ud når du selv ændre lidt på dem.

MVH Christian Langhoff

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 20:40

Har sendt dig en besked her på Amino :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)