Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Firma til udvikling af website med online betaling og C5-samkøring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Er på udkig efter et firma, der har tiden og ikke mindst evnerne til at kaste sig over udarbejdelsen af et website, der i grove træk skal have nedenstående funktioner:

• Alm. informationer om virksomheden samt billeder

• Opdeling af sortiment i forskellige varegrupper med tilhørende billeder

• Mulighed for opdatering og vedligeholdelse af indhold/data på siden via CMS 

• Mulighed for at kunderne/de besøgende indlægger ordrer samt leveringstidspunkt

• Mulighed for visning af ”ugens tilbud”

• Sammenkøre kundeordrer med faktura og bestillingslister i regnskabsprogram (C5)

• Direkte betaling via siden

• Oprettelse og vedligeholdelse af kundekartotek

Er klar over, at det primært er de sidste tre punkter, der vil trække tænder ud, og at det naturligvis kræver en noget længere snak før man kan komme med et reelt bud på en sådan opgave. Derfor er jeg i første omgang interesseret i at høre fra folk/firmaer, der har erfaring med tilsvarende type sites til en snak om forløbet. Kontakt mig gerne via en PM eller på telefon 8615 5383 for en videre snak.

Med venlig hilsen
    Kristoffer Okkels

• Fra Købenahavn S
    Tilmeldt 10. Nov 05
    Indlæg ialt: 154
    Skrevet kl. 14:57
    Hej.

PM sendt.

Med Venlig Hilsen
    Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
    Tilmeldt 31. May 06
    Indlæg ialt: 1541
    Skrevet kl. 17:12
    Hej Kristoffer

Jeg har også sendt en pm.

Mvh Peder

Fra Gjøl
    Tilmeldt 29. Jan 07
    Indlæg ialt: 132
    Skrevet kl. 13:35
    Hej Kristoffer

Før du kaster dig ud i en bestilling, så tag og kig på et par af de standard webshops, som er - det er væsentligt billigere, og du får et gennemprøvet produkt. Desuden kan du prøve en gratis demo, inden du bestiller.

Jeg kender umiddelbart til fire: Scannet.dk, dandomain.dk, oscommerce (som bl.a. kan fås hos surftown.dk) og mamut.

De to, jeg selv har erfaringer med er Scannet og mamut.

Mamut er rigtig god til at holde styr på kontakter og har et godt regnskabsprogram også. Jeg kender flere, der er skiftet fra C5 til mamut, som synes, at mamut er bedre, men da jeg ikke selv har prøvet C5, kan jeg ikke udtale mig personligt. Webshoppen er integreret med de øvrige funktioner, men ellers ved jeg ikke så meget om dem.

Scannets synes jeg har en meget overskuelig opsætning af webshoppen, specielt hvis man har mange produkter. Man kan extracte alle produkter og behandle dem i et regneark, hvilket sparer meget tid, hvis man skal have lavet mange ændringer på én gang. Man kan importere produkter fra C5, ved ikke, om man også kan eksportere dem. Ellers har de deres eget finansprogram, som kan integreres med webshoppen. Derudover er der mange firmaer, der kan give scannet-shoppen et flot design.

Kristian

Tilmeldt 30. Aug 06
    Indlæg ialt: 41
    Skrevet kl. 13:50
    Hej Kristoffer

Her er en lille skrivelse jeg har lavet til avisen for stk. tid siden - Håber du få noget ud af det.

Det skal være net

- 8 gode råd om at starte netbutik.

Af Robert Radut

Hver dag starter en ny netbutik, enten en helt ny, eller en udbygning af en eksisterende forretning. Og hver eneste af alle disse nystartere skal gennem de samme processer ved valg af opbygning, design, funktion og brugervenlighed. Med mindre man kan det hele selv, er det derfor oftest et spørgsmål om valg af leverandør og de problemer, der følger dermed. Følger man de 8 nedenstående regler, undgår man de værste faldgruber.

Se hvad andre har fået

Din forretning er speciel og bør skille sig ud fra alle de andre – også i udseende. Derfor bør du se de løsninger, de kommende leverandør har skabt for andre. Ligner de hinanden allesammen, eller er hver enkelt forretnings særpræg kommunikeret videre? Det betyder virkelig meget, at du kan få skabt dit eget særpræg på siden. Og det er ikke nødvendigvis dyrere end at få en standardløsning.

Få en demo

En demo svarer egentlig til en kladde. Alle hjemmesider har en række indbyggede muligheder og begrænsninger. Med en demo kan du opleve begge dele i tide. Og få alt hvad der er uhensigtsmæssigt rettet, inden siden går i luften for alvor.

Automatiseringgrad

Alt skal være automatiseret. Ordrer, betalinger, fragt, e-mail osv. Alt bør køre i samme system, så du  kan følge ordrer, lager, leveringer og økonomi fra samme base.

Betalingssystem

Mulighed for betaling med Dankort og Visa er minimum. Det er det nemmeste for både dine kunder og dig. Og frem for alt kan du se, om kunden har betalt, inden du sender varen afsted.

Nyhedsbreve  

Det gælder ikke kun om at få nye kunder. Det gælder lige så meget om at holde fa

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)