Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står i en situation, hvor vi er tæt på at købe en webshop (tøj), og vi vil godt have nogle leverandører klar i hånden til når vi starter ud. I den forbindelse lavede vi en undersøgelse m.m. Og fandt ud af hvilke mærker der kunne være interessante at få fat på.

Men så er mit spørgsmål.. På nuværende tidspunkt har vi jo ikke nogen butik - men det har vi snart. Så vil det være dumt at kontakte en leverandør, før vi har en butik? (Vi midt i forhandlinger pt - men vil bare godt have alt klar).

Hvis vi så skal kontakte nogle leverandører, hvad er så interessant for dem at vide?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:15

Hej Frk. Jensen

Hvis jeg var dig, så ville jeg straks tage fat på de leverandører, som du er interesseret i.

Tænk nu, at du køber en webshop og at du ikke kan sælge de produkter, som du vil! Så er der ikke noget grundlag for at købe webshoppen.

Det er selvfølgelig worts-case, men gå bare i gang med at kontakte leverandører og stik en finger i jorden.

Du skal naturligvis kunne præsentere en ambitiøs plan for dem. Den skal indeholde økonomiske mål, strategi og hvor meget du har tænkt at købe hos dem.

Husk at køber du tøj ind for 100.000 kr. så kan du forvente at tjene 100.000, hvis alt går efter planen. Køber du for 500.000 tjener du 500.000 og så skal du lige trække allede dine udgifter fra.

Det var lidt input fra mig.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:44

Hej Kim. Tak for dit svar :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:58

Hej Frk. Jensen

Mht. tøj køber man jo allerede i foråret/forsommeren ind til efteråret. Derfor skal du bare ud over stepperne, hvis du vil have de gode varer til åbningen.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)