Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael og Martin

@Mikael - Har hørt det med menu i toppen på hele siden tidligere. Det vil jeg kraftigt overveje at indføre. Kontaktinformationer ligger under "om os". Måske vi skulle omdøbe dette menupunkt til noget andet.

@Martin - Tak for de pæne ord. Vi har haft store overvejelser med hensyn til domænenavnet. Siden henvender sig helt klart til danskerne, men hvis danskerne tager den til sig, har vi overvejet at duplikere siden til norsk, svensk, tysk og måske andre sprog. Så vil du nok sige, at domænet jo er på engelsk, hvilket ikke er ét af de nævnte lande, men det skyldes at engelsk er globalt. Baggrunden for ikke at lave en engelsk version ligger i den hårde konkurrence. Ved at lave den på dansk bliver det lidt niche.

Men helt sikkert et "ømt" punkt du har ramt her. For det har også været en af vores store udfordringer :) Måske vi lige skal have den op til overvejelse igen.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Også et tak til dig. Det lyder efterhånden som en gennemgående ting, så det tror jeg, at jeg vil tage til mig.

Rigtig god idé med et javascript til forsiden, der tester opløsningen. Den tanke har aldrig slået mig, men jo egentlig ret simpelt. Det vil jeg helt sikkert gøre :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)