Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med Web10 -

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

enig, Unoeuro er de eneste af den billige ende af udbydere som har formået at holde kvalitet og professionalisme hele vejen igennem de seneste mange år. Der har de andre sejlet end del.

Og jeg snakker ikke bare udfra erfaring med et par få webhoteller med fru jensens kattehjemmeside. Jeg snakker tusindvis af forskellige type af hjemmesider/systemer, både på deres linux/php og windows .net servere.

Når det så er sagt, hvis man har en portal eller lign. mere kompliceret hjemmeside bør man finde sig en mere passende løsning end disse discounthoteller, her kommer selv unoeuro til kort.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:47

Det eneste man kan rose One.com for er at de har været gode til at markedsføre sig,

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:26

One.com giver dig utroligt få resourcer og du kan stortset ikke køre nogle lettere krævende systemer, men tilgengæld har de altid rettet/hjulpet uden at det skulle koste mig en krone, udover min årlige hosting betaling.

Da vi skulle til at køre et større forum, valgte jeg at søge efter VPS løsninger og brugte utroligt mange timer, på at finde det rette til vores projekt da vi ikke havde noget særligt at gøre godt med, men havde brug for kraft. http://www.eurovps.com/ (managed linux vps) faldt vores valg på, og har ingen problemer haft med dem, og de var altid utroligt hjælpsomme, og hurtige selvom support foregår over ticket system! Hurtige responstider på serveren og oplevede ingen nedetid, andet end 3 minutter om måneden (om natten) hvor systemet genstartede. Utroligt godt overblik over tingene! - Serverne er placeret i Holland

Meebox valgte jeg til eksamensopgave, og det var mest af alt fordi jeg fandt projektet spændende, da man jo kunne følge dem fra deres spæde start herinde. Super support (ticket) og har ikke oplevet problemer med dem! De er endda dejligt hjælpsomme når man får lavet en fejl40 :-)

Mine 5 cent.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:41

Tak for alle kommentarerne :-))))

Jeg skal bruge nogle steder, hvor der er indbygget websitecreator, da jeg slet ikke har forstand på at sætte en side op på anden måde - så det med at skulle oploade, siger mig intet -

Og endnu værer er, at denne websitecreator skal kunne køre på en Mac "Firefox" det kan den ikke ved one.com fandt jeg ud af.....hvilket jeg finder noget gammeldags :-))))

John D

Indtil videre må jeg nok holde dem på Web10 - de har lovet mig der kommer mere power på næste uge :-)

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)