Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det overhovedet lade sig gøre??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

En kammerat og jeg har snakket om at lave en side med lejeboliger. Faktisk en ny boligportal.dk

Spørgsmålet er bare om det ville kunne svare sig. Alle kender boligportal og alle bruger den. Men hvad skal vi kunne gøre som er anderledes.

Har i evt. nogle ideer? Hvad syntes i boligportal.dk mangler og hvad kunne de gøre bedre? Skriv endelig det du lige sidder og tænker når du læser dette indlæg.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:58

Det væsentlige er, om i kan lave noget ENKELT og nemt...

Jeg kiggede lige på boligportal.dk - men røg hurtigt ud igen, da jeg simpelthen ikke kan finde en SØG PÅ KORT knap... Jeg har før brugt boliga.dk da jeg skulle finde bolig, men var lidt småirriteret over det antal klik, der skulle til, før jeg havnede på mælgers hjemmeside...

Så brugervenlighed, brugervenlighed og brugervenlighed... Jeg kunne godt forestille mig, at en side med et kort i midten, noget i stil med det kort som boliga har, og med link direkte til mæglerens side fra kortet, ville få succes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:18

Hej Jens. 

Planen var netop også at det skulle være mere enkelt og så billigere. 350 kr er også en slags penge for studerende. :) Men jeg vil prøve at lave en skitse og så kan du jo kigge på den og sige good or bad til den. :)

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:54

Ja, jeg har lige brugt boligportalen til at finde nogle nye bofæller.

http://www.boligportal.dk/vis_annonce.php?annonceId=904075

Som du kan se er min annonce meget speciel da jeg søger bofæller med bestemte værdier.

Til denne type af bofælle søgning er boligportalen meget dårlig.

For her skal man nærmere bruge den samme type redskaber som man har på dating sites.

På sitet www.okcupid.com har de et system hvor man kan indtaste spørgsmål og hvilke svar man finder acceptable. Det er denne type system som jeg syntes kunne være rigtig brugbart.

Noget jeg godt kunne tænke mig at se er muligheden for at kollektiver og bofællesskaber kan oprette en side på sitet. Hvor man kan se beboernes profiler og komme på en interesseliste. Til interesselisten skulle man så kunne knytte nogle spørgsmål, så man kan finde mulige emner let og hurtig.

vh. Knud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)