Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme page title på alle sider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har den seneste tid diskuteret en del med andre e-købmænd vedr. gentagen brug i page titles af et for mit site www.stepnotebooks.dk meget vigtigt søgeord "Noder".

Sagen er den at jeg har "noder" til at stå sidst på alle produkt sider da mine produkter ofte indeholder et kunstner navn som i kombination med "noder" er en søgeterm som mange søger på fx "Eric Clapton Noder". Det giver allerede god trafik på long tail søgninger, så det ser ud til at være ok, so far.

Men, men, alle regler omkring page titles jeg kender til og har kunnet støve op siger at det mås man ikke for så får man penalty pga keyword stuffing i titles. Altså at man skal undlade at have fx keywordet "Noder" i pagetitles til at stå på alle undersider, også selvom det ikke er det første ord men fx står sidst.

Da jeg på min forside også har "Noder" stående først på forside page titlen, fordi jeg meget gerne skal på side 1 med lige netop det ord, er det ret vigtigt for mig ikke at få penalty af Google pga. dette - måske kan man bare ikke begge dele :-)

Jeg kan se at andre sites som jeg konkurrerer med og som ligger på side 1, benytter sig af lige netop af den form for page title set up som skulle give penalty - flere af dem har ovenikøbet "noder" stående to gange i pagetitles.

Hvad siger Jeres erfaring Jer omkring dette?

Bh

Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bo,

Hvis det blot drejer sig om ordet "noder", der går igen i slutningen af dine sidetitler, så behøver du IMHO ikke bekymre dig. Så fortsæt du bare med det setup, hvis du konstaterer, at det giver dig fine mængder besøg på long-tail søgninger.

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 22:28
Hej Frank

Tak for for svar.

Og det gælder også selvom jeg arbejder på en side 1 placering på "noder" på forsiden?

God aften

Bh
Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:40

Bo Lauenborg :
Hej Frank

Tak for for svar.

Og det gælder også selvom jeg arbejder på en side 1 placering på "noder" på forsiden?

Ja, det gør det. Det bør ikke give anledning til forvirring.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:32

Frank Hellerup Madsen:

Hej Bo,

Hvis det blot drejer sig om ordet "noder", der går igen i slutningen af dine sidetitler, så behøver du IMHO ikke bekymre dig. Så fortsæt du bare med det setup, hvis du konstaterer, at det giver dig fine mængder besøg på long-tail søgninger.

Enig, og bare sørg for at folk finder det de søger, når de googler clapton noder og lander på din side. Er de glade, er google glad også - som regel.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:00

Hej Bo,

Der er i dit tilfælde ikke tale om keyword stuffing. Keyword stuffing er når du f.eks. genbruger dit primære keyword en masse gange i din titel eller brødtekst for den sags skyld. Det er ikke tilfældet her og det bliver du ikke straffet for nej. Som de andre er inde på er det altid en god tommelfingerregel at overveje om det giver værdi til dine brugere og det gør det jo i dette tilfælde.

Der er ingen problematik i at du bruger noder i din title, men du burde linke til den side du gerne vil have til at ranke på noder, med denne anker fra artiklerne. Du fortæller dermed søgemaskinerne at disse sider godt nok omhandler noget med noder, men når der er tale om søgeordet noder er det "den her" side der er vigtigst. Så er der struktur på det og du udvander ikke søgeordet. Det skal dog noteres at dine artikler kun bør have noder i title og ikke i den interne linkstruktur da du ellers kannibaliserer søgeordet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)