Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spil server på VPS?.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har købt en VPS Server hos surftown. Jeg vil høre om i ved hvordan man laver en spil server på deres VPS Server fx til counter strike source eller team fortress 2.

Eller måske ved i hvordan man kan få det der hedder TCAdmin på min VPS Server.

Håber i kan hjælpe mig Smile.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:17

Hej Spilmand.

Er det en windows eller linux VPS, for det kontrolpanel du linker til fungerer kun på windows maskiner

Tilmeldt 2. Jun 11
Skrevet kl. 17:27
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:35

Hep Spilmand.

Den server du har købt anvender debian, som er et linux baseret styresystem. Dette betyder at det kontrolpanel du linker til ikke kan kører på serveren da det kun virker på windows, som nævnt tidligere.

Har du ikke styr på opsætning af server systemet, findes der en masse udbydere af spilservere som er forholdsvis billige. Ved en hurtig Google søgning fand jeg disse: Gameservers.com

Tilmeldt 2. Jun 11
Skrevet kl. 17:51

Hej Gustav

Kan jeg ikke bruge den her: http://www.srcds.com/ Den der hedder linux. Hvis jeg kan det hvordan skal jeg åben den på serverne jeg er på en pc der har windows 7?.

Tilmeldt 2. Jun 11
Skrevet kl. 17:52

Så du mener TCAdmin i kan køre på min VPS server?.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:53

spilmand:

Kan jeg ikke bruge den her: http://www.srcds.com/ Den der hedder linux. Hvis jeg kan det hvordan skal jeg åben den på serverne jeg er på en pc der har windows 7?.

Han har lige svaret dig, svaret var nej. Det ændrer sig ikke fordi du finder et andet link, der er ikke nogen der hverken kan eller vil lære dig at sætte linux op på 5 minutter i et forumindlæg, og med mindre du lærer det får du det ikke til at fungere.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:59
Tilmeldt 2. Jun 11
Skrevet kl. 18:05

Hej Kentora.

Jeg ved godt hvordan jeg laver serverne. Men jeg ved ikke hvordan jeg får det op på min VPS Server. Men i siger jeg ikke kan få det op på min VPS Server. Så har jeg den server som jeg ikke kan bruge til noget.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:12

Det de siger er at TCadmin ikke kan køre, da det er til windows. De siger (med mindre jeg har misforstået noget helt her) ikke at du ikke kan køre serveren.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)