Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af backlink fra eb.dk?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er ved at lave vores hjemmeside www.hornskovvindberg.dk, og søgemaskineoptimere den til ord som inkasso, gratis inkasso, og småsager og i den forbindelse har jeg et spørgsmål. For ca et år siden først vi en småsag imod Expert, og der blev skrevet en artikkel om den i Ekstra Bladet og på eb.dk : http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1313131.ece 

Det link, hvad hvis nogen er værdien af det? og bør jeg placere det på min hjemmeside? og i bekræftende fald, hvor?

Vi er også blevet omtalt i Erhvervsbladet, men det eneste der er offentligt tilgængeligt er dette: http://www.erhvervsbladet.dk/search?query=hornskovvindberg - har det nogen værdi?

Tak for jeres tid :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:35

Hvad er det for et link du vil placere hvor?

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 15:58

Google tillægger lidt værdi til ens hjemmeside, når den finder artikler med firma omtale.

Den store værdi kommer, når potentielle klienter læser en artikkel om jer i erhvervsbladet.
Da det er referencer der er med til at skabe nye kunder, skal man selvfølgeligt have det lagt ind på ens site.

Skal i på side 1 med "Inkasso" skal i enten betale, eller selv ligge mange timers Seo arbejde i projektet.

Håber det hjalp lidt

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:04

Du får gavn af linket fra Ekstra Bladet. Det er et fint link på en relevant artikel fra et troværdigt site (Set med Googles øjne, altså).

Omtalen fra Erhvervsbladet er der ikke nogen SEO-værdi i. Artiklen er placeret i deres betalingsdel, hvor Google ikke kan komme til. Og deres søgningssider bliver ikke læst af Google, fordi de er blokeret i deres robots.txt.

Og så skal du glemme tankerne om at placere noget på din hjemmeside af SEO-årsager. Du får gavn af links fra andre sider, der linker til dig og behøver umiddelbart ikke gøre mere for at få gavn af dem. (Hvis du så måtte mene, at det kan være gavnligt for din forrretning af fortælle potentielle kunder, at du har været anbefalet i Ekstra Bladet, kan du godt overveje at linke til omtalen af din forretning).

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 16:07

Hej Frank (og jer andre)

Tak for det meget direkte og præcise svar. Jeg vil selvfølgelig gerne linke til artiklen på eb.dk, men jeg ved ikke lige helt hvor på siden. Men det finder jeg jo nok ud af. 

Jeg var ellers af den opfattelse at man fik mere ud af et link hvis jeg også "linkede den anden vej" om man så må sige?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:12

Hmm - har læst artiklen på EB, uden at finde et link til jeres side, så der er ingen seo effekt at hente fra EB
Dog er det stadig god PR for dig som person.

Mht Erhvervsbladet, skal man være bruger/kunde hos dem for at læse den artikel - og det er google ikke - så der kan du heller ikke hente noget linkjuice fra.

SEO mæssigt er der intet at hente på disse to tilfælde - du kan dog udnytte din positive omtale fra eb, ved at linke til denne artikel under Presse (det har en del virksomheder i dag)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:15

Nick Nørgaard:

Hmm - har læst artiklen på EB, uden at finde et link til jeres side, så der er ingen seo effekt at hente fra EB
Dog er det stadig god PR for dig som person.

Så har du ikke kigget godt nok. Højre side:

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:27

Under alle omstændigheder skal du lade dine kunder se artiklen i EB. Så link tik den.

Virker altid 10 gange bedre, når andre anbefaler dig. Selvom det er det samme det bliver sagt.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 16:40

Tak gutter,

Jeg sørger for at sætte linket er rigtig godt sted så :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04

Bare super at få links på eb.dk godt klaret Smile det giver en god effekt dette link

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)