Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp: Oversættelse af leave a comment til dansk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har siddet og kodet på et Platform theme fra Pagelines, men er stødt mod en mur. Jeg kan ikke finde filen for at redigere i 'Leave a comment' på siden, der ligger under et <span> for post-comments. Min intention er at oversætte hele siden til Dansk.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig?

Det drejer sig om siden her goo.gl/MQe08

Pft,

Dbh,
Alexander Valeur 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en der hedder comments af php filerne, så brug ctrl+f til at finde leave, den burde der ikke være mange af :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke den findes i comments.php, som Martin siger, skal du ind og kigge i Wordpress egen comments.php fil. Her skal du dog passe ekstra meget på hvad du ændrer på, og sørg for at tage en backup af filen inden. 

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nix det står der nemlig ikke. Jeg har, så vidt jeg ved kigget alle php filerne igennem og som du nævner, søgt med ctrl-f.

Der blev ingen ting fundet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er helt skidt, så kan du skrive en pb med login så skal jeg nok finde den :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge! :-)

Den var sku gemt væk i wp-comments-post. Kudos for hurtige svar!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde i mappen "wp-includes" er der en fil, som hedder "comment-template.php". Jeg tror det er den du leder efter :)

DBH
Peter

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Valeur:
Jeg har siddet og kodet på et Platform theme fra Pagelines, men er stødt mod en mur. Jeg kan ikke finde filen for at redigere i 'Leave a comment' på siden, der ligger under et <span> for post-comments. Min intention er at oversætte hele siden til Dansk.

Godt at du fandt stedet! 

Generelt er det dog lettere og bedre at rette sproglige ting / oversætte til dansk ved at arbejde med .po- .mo / .pot filerner som temmeligt sikkert følger med sådan et tema. 

Læs mere her: http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=how+to+translate+wordpress+with+poedit

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)