Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste lærelige iværksætter bøger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Udover at læse her på amino, vil jeg også gerne læse lidt væk fra computeren.
Så jeg vil gerne vide om der er nogen af jer, som kender til nogle gode iværksætter bøger, som man kan få en god basalviden fra.

Ov, det skal også siges, at det er en webshop, jeg gerne vil åbne engang, mht. hvilken viden der er nødvendig for mig.

Det må meget gerne være bøger man kan købe i papirform, da jeg ikke rigtig gider at læse på min bærbar.
- I må selvfølgelig gerne donere en Ipad til mig, så skal jeg nok begynde at læse flere e-bøgerBig Smile
Off topic: Efter min mening burde alle danske statsborgere få en Ipad af staten for vores skattepenge! :-)

Men jeg håber i kan hjælpe mig her.
Jeg har nemlig søgt lidt, men det meste jeg kan finde, er sådan nogle bøger om andre, og om hvordan de har fået succes.
- Det er mere hvordan man gør tingene, som jeg gerne vil læse, uden at det bliver for kedeligt og møj teknisk, hvis i forstår.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 15:18
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:02

Hej Bruno!

Har du haft den?
Jeg har nemlig læst e-pusher light, og hvor meget forskel er der på den, og så papirformen?Smile

Tak for hjælpen.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 17:16

Jeg har ikke læst light udgaven men der er vel en del mere indhold i bogen vil jeg tro, men i fohold til e-bogen er der jo ikke links og video clip Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)