Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Prorunner.dk webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har for nyligt fået lagt vores lille webshop prorunner.dk om til en Mangeto løsning med et nyt og (forhåbenligt) mere brugervenligt design.

Vi har med valgt at starte ud med tre produkter i shoppen, det er hovedsageligt kompressionstrømper og løbestrømper, for at kunne holde fokus på hvad der virker og så langsomt udvide udvalget.

Vi har en del planer bl.a. skal vi have lavet nogle videoer til produkterne og have udtalelser for nogle af de professionelle brugere af produkterne. Vi synes også at Magentos checkout process er unødvendigt lang, så den bliver også lavet om, for ikke at tabe for mange potentielle kunder her.

Men vi kunne rigtigt godt tænke os at høre hvad jeres indtryk er og hvad I synes der kan gøres bedre.

Mange tak og fortsat god Kristi himmelfartsdag :)

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:33

Hej,

Ser designmæssigt pænt ud. Som du selv nævner har I valgt at starte med 3 produkter, hvilket i min optik er alt for lidt. Jeg ville muligvis handle hos jer, men fandt jeg en shop, hvor jeg kunne købe jeres produkter, samt andre løbe relaterede produkter ville jeg nok vælge shoppen med største udvalg. Cost-drivers som fx kunne være en billig drikkedunk eller lign. skal man ikke underkende...

Men igen flot design :)

v.h. John Larsen

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 15:59

Hej John,

Tak for din feedback.

Du har helt ret i at det er ret få produkter at have. Tanken var at det ville være nemmere at promovere nogle enkelte produkter og finde ud af hvilke teknikker der virker og hvilke der ikke gør det. Derefter ville vi så tilføje flere produkter (vi har ca. 20 andre sportsudstyrs produkter), men jeg havde faktisk ikke overvejet at vi måske ville blive fravalgt pga. det beskedne udvalg.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:26

Flere produkter på siden der er alt for lidt.

Længere titlen udnyt gerne google viser op til 67 tegn. Jeg mener denne her titlen <title>Prorunner</title>

kontakt siden go ide med en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

Video en god ting til markedsføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:34

Designet ser udmærket ud. At du/i starter med 3 produkter er jeres valg som også er helt fint..

Dog synes jeg forsiden mangler information.. Nu kan jeg ser at der kan trykkes videre til mere information, men hvorfor ikke lige beskrive produkterne med 2-3 sætninger lige på forsiden under billederne af produktet, så man med det samme ved hvad det er man kigger på. Hvis det så vækker interesse hos den besøgende, så kan han/hun trykke sig videre og få mere information og produktet. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det nye design er virkeligt behageligt at se på.

Feedback:

1) Som de andre siger: "Der skal flere varer på hylderne".

2) Der er vist lidt knas med "Find din størrelse" linket. Der sker ingenting?

3) Subheaderen (på produktvisningen) Indikation for brug er måske en smule for lægeagtig?

4) Kan vi ikke få en dansk Facebook Like box i stedet?

5) I roder lidt rundt i 1. og 2. person i jeres kommunikation. "Find din størrelse", "Tilmeld mig".

6) Skal "Farve", "Fod" og "Omkreds" være skrevet med kursiv i jeres indkøbskurv. Det skurrer i mit øje.

7) "Rabatkode" eller "Kupon" - I må blive enige med jer selv om, hvad I kalder det :o)

8) Og ja - 6 trin i et check-out flow skal nok skræmme en potentiel kunde eller to væk.

Det var vist alt.

I er dog på vej mod noget godt :o)

Mvh Troels.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:00

Syntes gennerelt at shoppen ser ganske fin ud. Men ja, er et meget begrænset vareudvalg i har...det kan måske ligefrem skræmme kunder vækTongue Tied

Derudover kunne i godt gøre sitet lidt mere indbydende - Og det jeg mener med det er at det er meget koldt og klinisk i farverne. Brug evt. én anden farve et sted eller 2 for at bløde det lidt op.

Men eller...super side...Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 10:29

Hej Troels,

Tak for din feedback, jeg er ved at gå punkterne igennem. Mht. punkt 2. må jeg så spørge hvilken browser du bruger?

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 10:30

Hej alle,

Mange tak for alt feedbacken. Alle foreslag er noteret og jeg kan godt fornemme at vi vist bare skal få lagt resten af varekataloget online, så der er nogle flere produkter :)

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 10:58

decode.dk:
Mht. punkt 2. må jeg så spørge hvilken browser du bruger?

En god blanding af IE 9.0.8 og Firefox 4.0.1.

Jeg kan dog se, at størrelses guiden aktiveres fint i Firefox, så det må være et IE relateret problem.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)