Der er med garanti nogen af jer der kan hjælpe...kom frisk :-)
Hej Rikke,
Det udeblivende svar vidner om, at tiden er forbi for små listige gør-det-selv guides. Der er for mange trin, og det forudsætter at du er gennemsnitligt bevendt med kodning af hjemmesider.
Jeg sammenligner lidt udfordringen med hjemmesider.
Du kan få en ny hjemmeside til dit firma på www.123hjemmeside.dk. Men hvis du synes det er amatøragtigt, og vil mere end det - så må du hyre nogen til at lave den for dig.
/Thomas
PS.. Jeg kan se du skiftede navnet på siden. Det ser cool ud med | stregen. Rigtig god idé!
Installer den app der hedder static HTML på FB. Der får du to bokse du kan fylde din kode i. Den øverste er den der bliver vist for "ikke-fans" den nederste for dem der er fans.
Som jeg starter med at skrive i startindlægget, så kan man IKKE anvende denne applikation til dette længere - det skulle have været gjort inden den 11. marts.
Thomas -> Jeg kan programmere i HTML, så jeg er ikke helt tosset til den slags. Du er velkommen til at komme med den udvidede pædagoiske forklaring. Tak
Vil du ikke gøre mig en tjeneste at læse mit indlæg og så prøve linket engang. Der er næsten 27 mio brugere. De kan vel ikke alle tage fejl? Jeg har selv lavet min side efter 11. marts - det er lavet i static HTML (iFrames)