Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, Jeg er ny her, men har brugt meget tid på at læse de forskellige debatter osv. Thumbs up for denne hjemmeside :)

Det jeg leder efter er et sted jeg kan få lavet en billig hjemmeside, har nemlig en lille idé jeg godt vil ud med :)

Da jeg kun er på elev løn er de 20k hjemmesider ikke lige hvad min økonomi kan håndtere :)

Jeg har ikke det store genskab til kodning af hjemmesider, og har heller ikke den store tid at sætte mig ned og lave en hjemmeside fra bunden, derfor mangler jeg et sted, der kan lave en enkelt men også proffesionel hjemmeside. Og når jeg siger proffesionel mener jeg stilren og brugervenlig.

Håber at høre fra jer.

VH

Unghunden - Pelle

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:27

Hej

Så skal du en tur ind på Tjenester.dk , vi laver billige worpdress CMS sider fra kun 600,-

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:27

Hvis det ikke er noget avanceret du har behov for kan jeg sætte det op for dig, bare wordpress, hvis du ikke vil ud med her hvad du specifikt har i tankerne så smid en pb'. 

Mvh

Martin

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 14:36

Hej Pelle!

Jeg kan klart anbefale Jonas Donbæk. Har ikke selv købt noget af ham, men ved at han gør tingene ordenligt!

Du kan se hans seneste hjemmeside her. De er alle sat op i Wordpress som et er CMS system.

Hans priser ligger 3.000 til 4.000 afhængig af dine behov. I mine ører lyder det som om du skal have en fuldt køreklar løsning. Det er incl. SEO og installation af plugins og meget mere.

Du kan læse mere om hans priser her.

Håber du kan bruge det til noget Pelle! :D

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:03

Hvis du vil have en hjemmeside, hvor du kan fastholde brugere, offentliggøre pressemeddelelser / blog-posts samt kan præsentere produkter eller ydelser, kan du måske få noget godt ud af det her tilbud :) 

Med venlig hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:21

Husk også at slå opgaven op på amino freelancer! :=) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)