Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overspringshandlinger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj,

Ja - hvad gør du, når du laver for mange overspringshandlinger? :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:44

Svarer på et indlæg om hvad jeg gør, når jeg laver for mange overspringshandlinger Smile

Nej - seriøst, det er et KÆMPE problem for mange.

Det må skyldes, at vi står over for en umiddelbar opgave, som vi føler, at vi ikke magter lige nu.

At opgaven vi burde lave er kedelig, trækker for meget energi og koncentration ud af een.

Og så surfer man Amino i stedet.

Tror, at det kunne være en god idé at gå sig en lille tur, klare hjernen og så få LØST den opgave man VED er det rigtige at gøre.

Så det vil jeg gøre nu Wink

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:10

Jeg har et lille lykkehjul med alle de praktiske opgaver på kontoret. Vaske gulv, støvsuge, pudse vinduer etc. 

Når jeg så kigger på lykkehjulet så finder jeg ud af at det nok er nemmere at få ordnet det der kan klares på computeren. Hvis det så ikke er nok, - så drejer jeg hjulet og ser hvad opgaven er. Det plejer at hjælpe :)

Hjælper det så ikke alligevel, - så gør jeg opgaven. Så er der da i det mindste blevet gjort et eller andet.

Det der ikke dur, er at der ikke bliver lavet noget, For hvis man så kun laver det halve af det man plejer at lave i morgen, så synes man jo at man har gjort det godt i forhold til i går.

Og det er jo ikke rigtigt.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:12

Christian iMARKETING:
Svarer på et indlæg om hvad jeg gør, når jeg laver for mange overspringshandlinger Smile

Hahah.. Big Smile

Christian iMARKETING:
Nej - seriøst, det er et KÆMPE problem for mange.

Ja, præcis. Hos mig skal der VIRKELIG lidt til før, at jeg ændrer kursen fra at lave mine vigtige ting til at surfe på nettet. Det er som om, at jeg kører i ring nogle gange:

1. Læse lektier

2. Misforstå noget i teksten

3. Slå det op på nettet

4. Nu hvor jeg er på nettet, kan jeg lige så godt tjekke for nye mails.

5. Årh hvad - nogen har svaret på min amino-tråd - det skal tjekkes!

6. Svar tilbage på Amino tråden

7. Det kan også være, at nogen har skrevet noget på de andre fora, som jeg tjekker

8. Lav noget helt andet på nettet

9. Spekulere på hvordan jeg endte med at søge efter overstregningstusch på alibaba.com og hvordan jeg brugte 20 min+ på at sammenligne priser ml. alibaba.com og danske hjemmesider samt læse om toldregler

10. Indse, at jeg har lavet en overspringshandling og stramme balderne an - nu skal der laves nemlig laves lektier!

11. Tilbage til punkt 1.

Dammit, nu gør jeg det igen!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:13

Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)