Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedring af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad synes i derude om webshoppen www.simiti.dk shoppen er helt ny og vi synes selv den er fin, men søger selvfølgelig at få øje på ting der kunne gøres bedre.

Hilsner Simiti

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 13:09
Hej Gitte,

På mange måder en fed side med de rigtige signaler til kunden.
Men jeg synes du skulle gøre mere ud af at få varerne frem på skærmen.
De store slide-shows er pæne men du sælger ingen varer med dem.

ellers ville jeg sagtens turde handle hos dig i øvrigt :)

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:33
Jeg synes det er en rigtig fin side, meget indbydende - jeg er lige i din målgruppe og har også allerede fundet en trøje jeg gerne vil eje til datteren

Det jeg savner som det første, er muligheden for at tilmelde sig nyhedsbrevet ved blot at indtaste sin mail i et felt på jeres side, i stedet for at skulle åbne sin Outlook el. lign. og sende en mail til jer. Det samme gælder hvis man ønsker at kontakte jer, så ville det være rart med en kontaktformular.

Og så en lille ting, det flashbanner i har i venstre side, jeg forventer at kunne klikke på det, så måske i lige så godt kunne linke til "om SiMiTi"

Mvh
Nyah

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:21
Lækker side.. lidt skønhedsfejl mht rammer omkring flash, men ikke noget slemt.

Rigtigt lækre produkter, og fornuftig opsætning. Let at finde rundt.

Personligt har jeg kun den sidste detalje, der mangler.. Ok jeg kan lide det hvor downloader jeg et katalog i pdf med bedre billeder og let læselig informationer.

Nogen vil sikkert mene man kan undvære pdf katalog, men det er nu praktiskt, og når det er lavet kan det jo også bruges i tryk af papirudgave.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:26
Hej,

først vil jeg sige at det er en flot og indbydende shop.

En ting der bør laves om på:

Call to action:
Jeg er en flittig shopper på nettet. Men jeg skulle virkelig lede efter hvordan jeg tilføjede en vare til kurven. Der skal en stor fed "SMID I KURV" -knap på, gerne lige under den drop down hvor du vælger størrelse. Det var særlig svært med de varer der ikke var på lager. Her bliver der kun vist en negativ smiley men der står ikke noget om at det er lagerstatus?

Og når nu du får betalingskort på siden, så søg for at skilte med det på forsiden så det er tydeligt at det er en shop med stort S.

Held og lykke med bixen

/Charly

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:27
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)