Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går du i bad ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Ja, jeg går i bad...

Derfor er jeg nød til at bede om hjælp.

Jeg har et hjørnebadekar som er 140 x 140 cm.

Til dette hjørnebadekar har jeg udviklet en badeforhængsstang som er buet over 233 cm, da det ikke kan findes i en "badeudstyrs" forretning !

Det er selvfølgeligt fordi at jeg tager brusebad i badekarret da det er vandspild at kun tage karbad.

Jeg har så udviklet denne stang for ikke at spøjte med vand i hele badeværelset og for at have en stang til lige at smide håndklædet op at hænge på når det skal tørre, smart ik ?

Jeg har så været så letsindig at design beskytte dette pragtfulde stykke isenkram, men jeg har ikke kunne finde et firma der kunne tænke sig at samarbejde med én som mig om produktion og salg af denne stang.

Jeg har henvendt mig til Jysk og Ikea, men de stikker næsen i sky og fortæller at de har egne designere som bla. laver dette arbejde.

Hvad ville du gøre ?  Hvordan kommer jeg videre ? Er det bedst at finde samarbejdspartnere ?

Eller skal jeg bare droppe det hele fordi det ikke kan betale sig ?

Håber du kan hjælpe.

Tak

//Hallandson

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare fordi 2 har sagt nej skal du ikke lade dig slå ud..

Klø på og du vil få succes..

Forhør dig andre steder - som du mener kunne være interesseret i denne opfindelse.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvor komplekst dit design er, - men jeg ville finde en smed eller blikkenslager som kunne lave 10-15 stk. og så ville jeg tage et fedt billede på dit badeværelse.

Tage en fiskestang med en laks på krogen og stille den op ad væggen eller en klippet buksbom der stikker op af badekarret (eller en hajfinne) - så det overraskende ikke er en buet stang (!) Så ville jeg lave en brochure/flyer på Vistaprint eller lign. samt naturligvis en artikel som jeg ville sende til boligbladende.

Herefter vile jeg besøge de nærmeste byggemarkeder/ køkken/bad forretninger med udstillinger i 1:1 med et par flasker under armen, og spørge til interessen. Og få taget billeder af det hele.

Jeg synes at det både er alt for tidligt at give det fra sig - men også at konkludere noget omkring potentialet for om det overhovedet skal i produktion.

God fornøjelse

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hallandson:

Eller skal jeg bare droppe det hele fordi det ikke kan betale sig ?

Bestemt ikke.. Bare fordi at de store kæder siger nej!

Du kunne overveje at lave aftaler med alle de lokale forretninger der sælger badekare. Det er et oplagt mersalg for dem, når de alligevel har solgt et badekar!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have tak for jeres svar...

Er der flere der har gode råd til mit lille problem ?

//Hallandson

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
I forlængelse af Michael; men drop de store kæder.

Lav 15 stk og markedsfør dem på en hjemmeside til formålet. Reklamer for produktet via AdWords og Facebook. Den mest ærlige tilbagemelding får du fra kunderne.

Det var en artikel herinde for nogen tid siden om en producent af nogle kasser, der var blevet nævnt i et boligblad. De havde fået gang i forretningen på den måde.
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du ikke hvilket materiale du havde tænkt dig at bruge, men jeg formoder at det er noget metal af en art. Hvis jeg har ret i dette så er der da flere dygtige lokale smede firmaer som burde kunne hjælpe dig i gang med en prototype.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:
Det var en artikel herinde for nogen tid siden om en producent af nogle kasser, der var blevet nævnt i et boligblad. De havde fået gang i forretningen på den måde.

Det var Jakodan de producere nogle kasser til afsendelse af vare. Der er en masse tøser der har fundet ud af at bruge disse kasser til deres sko i skabet, og det havde bredt sig på et debatforum og derefter videre.

Sjovt som nogle kunder finder andre måder at bruges produkterne :D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Materialet er i rustfrit stål og jeg har en udviklet prototype som bliver brugt til fulde hver dag !

Den hænger over mit hjørnebadekar som jeg tager brusebad i, med et badeforhæng på.

Bagefter hænger jeg håndklædet op til tørre på stangen, som sagtens kan bære 10 kilo !

Men hvorfor mener i at jeg skal lave 10 til 15 stykker for at komme videre ?

Er det for at hænge dem op i udstillinger eller ?

//Hallandson

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)