Hej Aminoer ChromeIE |
Den ser helt normal ud i Firefox ligesom i Chrome.
Det er kun IE
Hej Aminoer ChromeIE |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Den ser helt normal ud i Firefox ligesom i Chrome. |
Siden crasher min Developer Toolbar i IE og det har jeg aldrig oplevet før medmindre det bevidst er fremprovokeret så der må være "noget slemt" på siden - hvad det er og hvorfor der er forskelle er svært for mig at se uden netop toolbaren. Det jeg dog kan se er at der både er javascript-fejl på siden, siden står og loader uendeligt og der er html-valideringsfejl på siden - specielt sidste punkt kan forklare hvorfor der er forskelle browserne imellem men der børselvfølgelig rettes op på alle 3 ting. Og kan nogle af de ting gøre at toolbaren kommer til at fungere igen, eller hvis tollbaren fungerer på min anden maskine, kan vi formentlig komme en løsning nærmere hvis der stadig er problemer med visning efter de fornævnte fix. |
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Noget slemt på siden? Det giver ingen mening. Det er noget jeg har lagt mærke til fornylig. Kan det være en plugin opdatering måske? |
At en side virker i Chrome og Firefox gør hverken koden god eller browserne bedre end IE - det betyder blot at man ikke har ramt ind i nogle af de uhensigtsmæssigheder de browsere har, for kommer det til stykket har de lige så mange ting man skal tage hensyn til som IE. Koden er ikke valid og det er som sagt første step for at en side er crossbrowser (men dog ikke det sidste). |
Tænker du på, at det kan være denne plugin siden du nævner addtoany-halløj? |
Jeg kan ikke se præcis hvad det er - jeg kan bare se det er under load af den min toolbar og deraf også IE crasher (IE crasher dog kun hvis min toolbar er slået til). |
Din side er ihvertfald spækket med fejl. Jeg vil anbefale dig at læse lidt html, bl.a. omkring nesting. Desuden har jeg lagt mærke til at du genbruges samme id. Et id er unikt, hvorimod class' kan genbruges. http://validator.w3.org/ - Smut forbi her, og kør din html kode igennem, det burde også hjælpe dig til at lokalisere fejlene. Få så lige fjernet fejlene og så kan vi kigge på koden igen, hvis problemet stadig er der ;) |
Tusinde tak Herlevsen |
Mit umiddelbare svar er nej, men jeg ved det faktisk ikke. Man kunne forestille sig at det skete hvis google "mistolker" din kode, men hvis din side er indekseret med den kode som den kode der er nu, så burde det jo ikke umiddelbart ændre noget (: |