|
Hej folkens. Først og fremmest - beklager den dårlige overskrift, men tror jeg er den dårligste på denne planet til at finde på overskrifter. What so ever. Jeg er vendt her tilbage, for lige at spørge om et par ting. Så det må jeg hellere gøre. Video-blogging som overskriften jo så fint nævner, er jo noget mærkværdigt noget (På den gode måde). Jeg ser da et par video-blogs, men mest engelske og amerikanske. De blogs jeg ser, er mest de lidt fjollede blogs, hvor en underlig fyr/kvinde freaker ud, og fortæller lidt historier. Laver spas med andre eller noget helt andet ligegyldigt. Disse blogs kunne f.eks. være:
Men som sagt er de engelsk-talende. Og så er det jeg spørger: "Hvorfor har vi ikke sådan nogen i Danmark?". Nu ved jeg godt I sidder og tænker: "Godt spørgsmål, Nichlas!", men kunne I ikke lige bruge 2 sekunder på at komme med et svar? Hvis I ikke ved det, så give it a try alligevel.
Er markedet ikke for det? Eller tør folk ikke at udstille sig på den måde som overstående f.eks. gør. Jeg ved det ikke selv, men et svar eller to må der være.
Og hvis der skulle findes noget dansk i stil med overstående, så ser jeg da meget gerne et link.
Mange tak!
- Over & out.
Bedste Hilsner
Nichlas. |
Hej Nichlas.
Tror du har fuldkommen ret, tror ikke vi tør udstille os sådan, ellers tror jeg måske fordi det er et meget mere udbredt område i USA at lave sådan nogle blogs, ved f.eks at nogen af de kendte også bruger video blogs på youtube.
Men hvis det er helt rigtigt er det jo bare nogle affiliate-video-blogs!
Hilsen
Emil
Bliv gratis medlem