Hej Amino'er Jeg har læst lidt med herinde løbende over de sidste par måneder og nu kommer så mit første indlæg her på denne helt fantastiske side - nøj, hvor har jeg dog bare fået meget spændende info herfra :) Jeg tænkte jeg også selv ville prøve at starte mit eget projekt, så har lavet en fodboldblog, sammen med et ven, da det er et emne vi har en stor interesse for. Siden skal selvfølgelig bare ses som et hobby projekt, i håb om at få mere erfaring og blive klogere/bedre rustet til fremtiden. Hvordan vurderer I siden mht. til SEO? Vi har haft fokus på at skrive en masse unik tekst og det synes jeg faktisk er gået ganske godt her til at starte med - der er selvfølgelig altid plads til en masse mere, men vores tid til siden er ikke så høj for tiden. VI har planer om I fremtiden at få lavet en Facebook fanside til til siden, men hvad synes I ellers der mangler? Vores linkbuilding er stort set ikke eksisterende endnu, så det er selvfølgelig noget vi skal arbejde rigtig meget på! Hvad med hensyn til billeder, gør de siden for langsom? = søgemaskiner ser dårligt på den? Har også tænkt på et andet design i fremtiden, men det venter vi lige lidt med endnu - så kører stadig bare med et standard gratis design! Håber på at få noget brugbar respons, hvis I ellers lyster - det ville gøre os rigtig glade! Vi vil gerne på forhånd sige tusinde tak for hjælpen, hvis I altså gider tage jer tid til at give jeres indput til siden :) /Frederik Sørensen |
Spændende med et fodboldsite, denne branche er der jo mange potentielle besøgende i! Tekstterne på siden synes jeg virker ganske godt skrevet, I har flere interessante vinkler!
Må dog stadig sige at konkurrencen er stor i denne branche, men I skal da have held og lykke med projektet herfra.