Hvem kan hjælpe mig med lidt SEO på søgeordet VAGT ? jeg ligger meget dårligt hos google og min side er lavet i Joomla 1.5 En ca. pris ville være fint i først mail. |
Et link ville nok være en god ting :)
Et link ville nok være en god ting :) |
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk
Det første du skal acceptere i forbindelse med SEO er at dit link ikke må være hemmeligt :-) /Brian |
Det er skam ikke hemmeligt ;-) |
Mvh
Hagbart
Jeg gider bare ikke reklamere med at min side er dårlig på Google overfor kunder, konkurrenter. |
Mvh
Hagbart
Det kan man vil selv finde ud af, du ligger der jo ikke alligevel! Men hvis du vil holde det hemmeligt, så pyt være med det. Et link på Amino er ellers et godt link! |
Nu er det jo mig som er kunden her, så hvis en evt. "sælger" tisser mig af med dumme spørgsmål, så får han jo bare ikke opgaven, svære er den vel ikke ? Og søgeoptimering og sexlegetøj er 2 ord jeg ikke forbinder med seriøsitet. |
Mvh
Hagbart
Det er heller ikke altid smart, at gå ud og skrive på et åbent forum, og skrive at man vil købe SEO. Både på grund af at google kunne læse med, men hvad vigtigere er, at konkurrenterne kunne sidde og læse med, og derfor opjustere deres SEO-indsats. |
Mvh
Mathias Bak