Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige hjemmesider til folket!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:

lyder super bbpress kunne tænke mig på en del sider dog vis plug in kunne rettes et sted i stedet members heder de stripper det kan rettes let i  , men kræver man ved hvordan man gør det , siger et par stykker på wordpress forum

Det kan vi sagtens finde ud af. For en god ordens skyld skal jeg nævne at betalingstemplate ikek indgår i tilbuddet, men naturligvis kan til købes

bbpress forumpluginet til Wordpress kræver en hel del tematilpasning, hvis man ikke kan klare sig med det medfølgende standardtema (child theme til twenty ten)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:05

Anders Saugstrup:

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:

lyder super bbpress kunne tænke mig på en del sider dog vis plug in kunne rettes et sted i stedet members heder de stripper det kan rettes let i  , men kræver man ved hvordan man gør det , siger et par stykker på wordpress forum

Det kan vi sagtens finde ud af. For en god ordens skyld skal jeg nævne at betalingstemplate ikek indgår i tilbuddet, men naturligvis kan til købes

bbpress forumpluginet til Wordpress kræver en hel del tematilpasning, hvis man ikke kan klare sig med det medfølgende standardtema (child theme til twenty ten)

Mvh Anders

Ja man skal lige huske at et WordPress template ikke uden videre kan bruges til BuddyPress. Buddypress er et gigantisk plug-in (måske det største WP plug-in der findes?) og der skal designes en del mere til en BuddyPress end til en standard WordPress. 

Der findes dog en del buddypress templates som er køreklar, dog langt færre end til en standard WP.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:21

Thomas Frost:

Ja man skal lige huske at et WordPress template ikke uden videre kan bruges til BuddyPress. Buddypress er et gigantisk plug-in (måske det største WP plug-in der findes?) og der skal designes en del mere til en BuddyPress end til en standard WordPress. 

Der findes dog en del buddypress templates som er køreklar, dog langt færre end til en standard WP.

Jeg tror der her var tale om bbpress pluginet - ikke buddypress, men pointen er den samme :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:32

Anders Saugstrup:

Thomas Frost:

Jeg tror der her var tale om bbpress pluginet - ikke buddypress, men pointen er den samme :-)

Ahhhh læste forkert Smile Tak for det. Og du har helt ret, bbpress og BuddyPress kræver begge tilpasninger grafisk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:49

nå det ved ikke om det betyder jeg måske ikke kan få bbpress på et par af mine sider til denne pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:57

Mikael christiansen:

nå det ved ikke om det betyder jeg måske ikke kan få bbpress på et par af mine sider til denne pris

Som du kan se så skrev jeg FRA 600kr , dvs at self skal jeg ind og vurdere om det kan lade sig gøre i forhold dine ønsker og behov

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 22:06

Hej Henrik

Jeg har wordpress hjemmesiden lokkebukken.dk, jeg ønsker at få opsat den med flere sprog i første omgang tysk og engelsk, og formoder at det er et sprogmodul der skal installeres, er det noget du kan gøre? og hvad er prisen på en sådan installation?

MVH

Flemming Nielsen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:37

Flemming Ørts:
Jeg har wordpress hjemmesiden lokkebukken.dk, jeg ønsker at få opsat den med flere sprog i første omgang tysk og engelsk, og formoder at det er et sprogmodul der skal installeres, er det noget du kan gøre? og hvad er prisen på en sådan installation?

Det kan gøres for 600,- kontakt mig hvis du er int.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)