Nej prisen er ikke med hosting, men du er velkommen tilat kontakte mig for et godt tilbud
Der bliver lagt de plugins ind du vil have, såfremt de passer og kan inndgå i sidens template
lyder super bbpress kunne tænke mig på en del sider dog vis plug in kunne rettes et sted i stedet members heder de stripper det kan rettes let i , men kræver man ved hvordan man gør det , siger et par stykker på wordpress forum
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er det ikke helt syge priser, gider du virkelig at arbejde for de småpenge.
Jeg kan forstå din sidste timepris, men det andet det fatter jeg ikke man gider.
Henning, tak for din omsorg :-)
At smække en WP op, er ren rutine for os på Tjenester.dk, kort sagt noget vi hurtigt kan klare. Vores løsning er tiltænkt folk der ikke gider eller har evnerne til at sætte en WP med template op, her får man en køreklar løsning til en fornuftig pris
lyder super bbpress kunne tænke mig på en del sider dog vis plug in kunne rettes et sted i stedet members heder de stripper det kan rettes let i , men kræver man ved hvordan man gør det , siger et par stykker på wordpress forum
Det kan vi sagtens finde ud af. For en god ordens skyld skal jeg nævne at betalingstemplate ikek indgår i tilbuddet, men naturligvis kan til købes