|
Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst. |
Hej Kaare
Hvor har du ret, like knappen er da enormt grim...fyr den designer !!
Best regards
Debat
|
Jeg har testet det lidt til morges og fået folk til at klikke like: www.justastudio.net - højre menu nederst. |
Det er vist forskelligt hvordan knappen vises, bl.a. kan der stå udfor knappen at Peter Hansen har +1 på denne side (kan ikke huske formuleringen), hvis Peter Hansen er din ven, ligeledes læste jeg andetsteds også at antallet af +1 varierede. De kommende dage vil der sikkert komme en masse information om emnet. Fedt du tester, lad os endelig høre flere erfaringer når du kommer videre. |
|
Det er tilsyneladende også IP relateret, man kan også "unlike" igen, flok der er blocked i Google system kan IKKE "like". "We'll try to..." |
|
Hejsa Tag evt. et kig på artiklen jeg lige har lagt op: http://www.amino.dk/buzz/Historie/Innovation-og-Vaekst/1-Like-knappen-fra-Google-661 her står der også lidt nyt omkring +1 knappen fra google Best regards |
|
Har læst hvad der nu var at læse af artikler, men der er stadig en del løse ender, bl.a. det at det ikke virker, jeg ser ingen "+1button" ved søgninger og det gør jeg på ingen af de 3 accounts jeg selv har testet og heller ikke mine 2 medsammensvorne testere. |
Husk det kun er på Google.com og på engelsksprogede sider det virker indtil videre i SERP´s (ifølge tidligere link) Det bliver spændende at få lidt info fra Rosenstand eller DeMib. |
Jeg netop lavet +1 på din side. Den tæller øjeblikkeligt (altså efter oprettelse af min egen +1 profil) op fra 5 til 6 her hos mig. Til gengæld har jeg - på trods af, at normalt pålidelige mennesker påstår, at de som gale har +1'et mit eget indlæg her - fortsat et stort rundt nul stående udfor min egen +1 knap. Mystisk! Til generel info så kan det oplyses, at webmastere via http://www.google.com/webmasters/+1/button/ har følgende konfigurationsmuligheder for knappen: Mvh Troels. |
|
Jeg har også leget med Google BUZZ +1 knappen i dag - og måtte da lige prøve lidt af de forskellige koder i hjælpen inden det kørte - men er stadig usikker på , hvordan den faktisk kommer til at virke... Men ingen tvivl - Google tillægger knappen stor værdi, når man læser deres faq. Spændende
|
|
Hej Thomas Tak for reminderen. Du er en god dreng :-) mvh Thomas Skipper |
Hvad sker der mon på Polarskelti.com?