Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.NET C# - 3 multimediedesigner søger hjælp til

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg og to andre studerende er igang med sidste uge af vores hovedsemesters projekt på multimediedesigner.
Vi er løbet ind i nogle problemer, som vi ikke kan finde ud at at løse, men vil blive glade for hvis der var nogle af jer der kunne, da det vil give mest mening for det endelige produkt :)

Der er tale om tilrettelser af ASP.NET C# kode som er kodet op imod Microsoft Access database (.mdb)
- Da det er et krav fra vores egen side, at vi ville bruge noget som vi har lært på studiet, er derfor grunden til vi netop benytter Access og ikke MS SQL.

Vi har to "programmer" på websitet,  der skal tilrettes for fejl vi ikke selv kan finde udaf at rette.
- Det drejer sig om RedigerSide.aspx.cs og derudover skal der laves en dropdownbox, der køre op i stedet for ned, som læser de seneste nyheder på forside.

Vi benytter Teamviewer, skype/msn, og håber på der er nogen der eventuelt kan hjælpe os over TV og skype, så vi lære mest muligt af det.

Opgaven i sig selv skal afleveres d. 7 juni, og vi håber derfor at folk er hurtige til at være behjælpelig med denne opgave. (Opgaven er også postet på Freelancer)

Jeg kan kontaktes på telefon: 40 60 62 23, skype: nils_dk eller e-mail: nils@nilspedersen.dk

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

I kæmper stadig med det .NET, hva? :-)

jeg add'er dig lige til Skype - prøv at skrive til mig. Så kan det være jeg kan hjælpe.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)