Jeg skal gerne hjælpe dig, hvis du ikke opererer i samme område som mig;) Ellers bliver det nok for konkurrence præget. Men husk at få læst korrektur på de ting du sender ud.
Derudover vil det rigtigt godt med en hjemmeside hvor potentielle kunder kan læse mere om dig. Og når du får dine første kunder, så lad dem udtale sig på din side, så vil du kunne opbygge en referenceliste.
Du ska kikke dig runt omkring, kikke på ejendommen er der behov for dit firmas ydelser feks beskidte trapper, ukrudt der ska fjernes osv.. så tager du kontakt med ejendomens bestyrelse/eller ejere og tilbyder dine ydelser.
Ser du en fin og velholdt ejendom, så er det ikke der du ska lägge din kræfter.
Jeg driver et lille Flyer Design, Tryk og Distribuerings Firma,
Vi kan sagtens lave et arrangement om at få delt nogle flyers ud til nogle opgange eller noget i den stil. Det er nem og billig reklame, og når du først har kunden.. så gælder det bare om at levere en god service, og så har du kunde i al den tid.
Som allerede foreslået, så virker flyers som en god idé der er nem at udføre Du kunne eventuelt lave nogle flyers hvor der er et rabat kort på til første rengøring, så folk kan prøve din service af til billige penge inden de beslutter sig for at fortsætte.